معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقه طراحی آینه‌کاری هنرجویان غرب استان تهران در ملارد

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مسابقه طراحی آینه‌کاری هنرجویان توسط گروه‌های آموزشی قطب غرب شهرستان‌های استان تهران مستقر در ملارد با هدف تعمیق روحیه کارآفرینی و آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به کسب و کارهای جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه طراحی آینه‌کاری هنرجویان غرب استان تهران در ملارد

الهه حیات‌بینی در تشریح این خبر گفت: این جشنواره به همت واحد فنی و حرفه‌ای و کار و دانش آموزش و پرورش ملارد برگزار می‌شود که اهداف برگزاری این جشنواره، ترویج و تعمیق روحیه کارآفرینی، آماده‌سازی هنرجویان برای ورود به کسب و کارهای جدید و حمایت و هدایت از ایده‌های برتر است.

وی ادامه داد: هنرجویان و هنرآموزان رشته معماری داخلی فنی حرفه‌ای و کاردانش مخاطبین این جشنواره هستند و برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث ارتقای انجام کارهای عملی و گروهی با حفظ رقابت سالم و سازنده، تقویت اعتماد به نفس هنرجویان در محافل علمی، تخصصی و اجرایی و هدایت استعدادها و خلاقیت‌ها در جهت رفع نیازهای ساخت و اجرا است‌.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد، افزود: مسئول برگزاری مسابقه گروه‌های آموزشی قطب غرب شهرستانهای استان تهران مستقر در شهرستان ملارد بوده، زمان جمع‌آوری آثار تا ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری است و کمیته داوران این جشنواره را هم محمود سامانلو، سپیده کرمانشاهی و فاطمه بذرافشان تشکیل می‌دهند.

حیات‌بینی خاطرنشان کرد: طرح برگزیده اول در طی برگزاری کارگاه اجرای آینه‌کاری در دکوراسیون داخلی بر روی دیوار ساختمان ویلایی در نظر گرفته شده، اجرا و در شبکه شاد نمایش داده خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار