اجرای نمایش لاله عباسی انجمن نمایش ملارد، در تالار رودکی

ملارد (پانا) - نمایش لاله عباسی کاری از انجمن نمایش شهرستان ملارد پس از موفقیت و راهیابی به جشنواره فجر، در تالار رودکی تهران به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نمایش لاله عباسی انجمن نمایش ملارد، در تالار رودکی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، نمایش لاله عباسی به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی از ملارد که با استقبال عمومی مواجه شده است، در تالار رودکی به روی صحنه رفت.

در این نمایش؛ عباس که یک جانباز جنگی است به سبب ترکش‌های موجود در بدنش، امکان کار کردن و داشتن شغل از او گرفته شده است، از این رو تصمیم می‌گیرد خاطرات دوران جنگ و رویداد‌های آن دوره را در قالب یک کتاب منتشر کند. در این میان لاله همسر عباس می‌کوشد تا در نوشتن و تدوین این کتاب او را یاری کند.

در این نمایش محمد یزدی در کنار هستی صالح آبادی، سعید بهرامی، مبینا بیات و نرگس ایزدی به ایفای نقش پرداختند.همچنین حسین قاسمی، محمد مقدم، مهران نصیرلو و هومن حسینی اجرای دکور، نرگس یزدی طراح لباس، اهورا یزدی و داود ناظری، موسیقی، معید امین، دستیار کارگردان، محمد یزدی، طراح صحنه و نور، محمد خوشابی، مجری طرح و رضا کلیدی، طراح پوستر به عنوان دست اندرکاران و عوامل در ساخت این اثر همکاری و مشارکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار