معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد:

تعهد، مسئولیت‌‌پذیری و تخصص لازمه موفقیت شوراهای دانش‌‌آموزی است

ملارد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد و عضو سابق چهار دوره شورای اسلامی این شهرستان، بر لزوم دارا بودن حس مسئولیت، تخصص و تعهد در دانش‌آموزان با هدف اتخاذ تصمیمات درست و انتقال مشکلات به مسئولین مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تعهد، مسئولیت‌‌پذیری و تخصص لازمه موفقیت شوراهای دانش‌‌آموزی است

الهه حیات‌بینی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی، ضمن اشاره به اهمیت توجه مسئولین مدارس به بحث شورای دانش‌آموزی، مسائل پرورشی دانش‌‌آموزان و تأکید قرآن کریم به موضوع مشورت در امور، بیان کرد: وجود شورای دانش‌آموزی در مدارس باعث ادغام افکار متقابل، متضاد یا همسو شده و باعث می‌شود تا بهترین تصمیمات در خصوص مشکلات مدرسه اتخاذ شود.

عضو سابق شورای شهر ملارد ادامه داد: شورا در هر سطحی وظایفی دارد اما آنچه که مهم است این موضوع بوده که شورا پل ارتباطی مردم و مسئولان است.

وی افزود: شورای دانش‌آموزی در مدارس نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد و در مسائلی مانند برنامه‌ریزی امتحانات و امکانات لازم برای آرامش دانش‌‌آموزان در مدرسه، حق تصمیم‌گیری و مشاوره دارد.

حیات بینی خاطرنشان کرد: دانش‌‌آموزان، آینده‌سازان این کشور هستند و انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی تمرین نقش‌پذیری در آینده اجتماعی و حرفه‌ای آن‌هاست و تعهد، مسئولیت‌پذیری و تخصص، لازمه موفقیت دانش‌‌آموزان در اتخاذ تصمیمات مهم و درست است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی در سالن اجتماعات شهید طحانی، با حضور مسعود بیات رییس شورای شهر، تعداد ۲۷ نامزد عضویت در شورای دانش‌آموزی منطقه در گروه دختران و ۲۵ نفر در گروه پسران برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار