برگزاری کلاس‌های آموزش عکاسی خبری در ملارد

ملارد(پانا)- سازمان بسیج هنرمندان ملارد با هدف افزایش مهارت عکاسی در میان اصحاب رسانه، اقدام به برگزاری کلاس‌های عکاسی خبری کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های آموزش عکاسی خبری در ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیر اسماعیل پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان شهرستان در قالب کمیته فرهنگی انجمن تجسمی ملارد، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه علاقه‌مندان به این حرفه مخصوصا اصحاب رسانه و خبرنگاران کرده است.

رضا مافی مدرس دوره عکاسی و رئیس بسیج هنرمندان ملارد با بیان اینکه تحلیل و تفسیر عکس مستند و نگارش عنوان برای گزارش تصویری از ویژگی‌های این دوره است، گفت: سوژه‌یابی عکاسی مستند و نگاه خلاقانه یک عکاس نیز در این دوره به طور ویژه مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: این دوره آموزشی به صورت 15 روزه و فشرده از ششم بهمن ماه آغاز شده و تا بیستم بهمن ماه سال جاری ادامه دارد و در پایان دوره مسابقه‌ای با موضوع بهترین عکس انقلاب بین شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد که به بهترین عکسی که از راهپیمایی 22 بهمن ماه گرفته شود و تمام اصول و قواعد عکاسی رعایت شده باشد به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار