تجلیل از فعالان و یاوران نماز در آموزش و پرورش ملارد

ملارد(پانا)- طی مراسم پیش اجلاسیه نماز در آموزش و پرورش ملارد با هدف اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه، خانه و ترویج نماز اول وقت، از فعالان این طرح تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان و یاوران نماز در آموزش و پرورش ملارد

عباسی مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد ضمن اشاره به اهمیت نماز و برگزاری آن به صورت اول وقت و جماعت در مدارس گفت: امسال به یاری خدا و تلاش همکاران طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانه اجرا شد و نتایج خوبی را به دنبال داشت.

او افزود: در طرح پیوند منزل و مسجد و مدرسه، راهکارهایی جالب و متنوع برای ترغیب دانش‌‌آموزان برای ادای فریضه نماز ارائه شده و با توجه به اهمیت ارتباط معنوی این سه حوزه از همگان انتظار می‌رود که در این خصوص به نحو شایسته از این ظرفیت استفاده کنند.

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ملارد خاطرنشان کرد: نماز کلید دوری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان است و اگر بتوانیم با شیوه‌های جدید و خلاقانه، نوجوانان را به ادای آن ترغیب کنیم، با تهاجم فرهنگی مبارزه کرده‌ایم.

این مراسم با تقدیر از 16 نفر از فعالین نماز و نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان در رشته‌های احکام و انشای نماز، بصورت پخش زنده در کانال راهبران تربیتی ملارد و سایر گروه‌های مجازی مدارس برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار