تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره دانش‌آموزی پروژه خلاقیت در قم

قم (پانا) - دانش‌آموزان برگزیده پنجمین جشنواره دانش‌آموزی پروژه خلاقیت در هنرستان کاردانش ثامن‌الائمه(ع) قم طی مراسمی معرفی و تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره دانش‌آموزی پروژه خلاقیت در قم

مراسم اختتامیه و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده پنجمین جشنواره پروژه خلاقیت در سالن اجتماعات هنرستان ثامن‌الائمه(ع) آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

در این مراسم که در ادامه یادواره شهدای اقتدار موشکی ایران برگزار شد، ابتدا تعدادی از هنرآموزان هنرستان با اهدای هدایایی تجلیل شدند و سپس 10 دانش‌آموز برگزیده به عنوان نفرات اول تا دهم این جشنواره که پروژه‌های خلاقانه‌ای همچون ساخت هواپیما، دست‌سازه‌های الکترونیکی و مکانیکی، ربات‌های کاربردی و وسایل کمک‌آموزشی را تولید و ابداع کرده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

اسامی، رتبه و موضوع پروژه دانش‌آموزان برتر پنجمین جشنواره پروژه خلاقیت هنرستان کاردانش ثامن‌الائمه(ع) قم به شرح ذیل است:

نفر اول: محمد صفاری، پایه دوازدهم، رشته مکانیک خودرو، طراحی و ساخت هواپیمای کنترلی از جنس فوم برد با ملخ و... که تا ۲۰۰۰ متر پرواز می‌کند‌.

نفر دوم: علیرضا درویشی، پایه دوازدهم، رشته برق، طراحی و ساخت دستگاه آبیاری هوشمند و اتوماتیک که با سنجش رطوبت خاک توسط سنسور و برنامه‌نویسی برد، آبیاری را قطع و وصل می‌کند.

نفرات سوم: علی‌اصغر موسوی، محمدسجاد علی‌حیدری و دانیال زارعی، پایه دوازدهم و دهم مکانیک، طراحی و تبدیل دوچرخه به موتورسیکلت مارال با اضافه کردن موتور، اگزوز و خورشیدی و...

نفر چهارم: علیرضا سعادتی، پایه دهم، رشته مکانیک، طراحی و تولید پمپ باد با موتور یخچال و کپسول گاز خودرو همراه با درجه تنظیم فشار

نفر پنجم: امیرحسین عبدالله‌زاده، پایه یازدهم، رشته مکانیک، طراحی و ساخت میز نردبان بی‌نهایت که در آن با آیینه و شیشه رفلکس و چراغ تونلی، تجسم نردبان تا بی‌نهایت ادامه می‌یابد.

نفرات ششم: سجاد نوشین‌روان و امیر عباسی، پایه دوازدهم رشته نقشه‌کشی ساختمان، طراحی و ساخت موتور چوبی به وسیله نرم‌افزار اتوکد و ساخت با CNC و سپس مونتاژ قطعات.

نفر هفتم: محمدعباس بنی‌حسن، پایه یازدهم، رشته مکانیک، طراحی و ساخت دستگاه دریل دستی برای سوراخ‌کاری.

نفر هشتم: علیرضا روزبهانی، پایه دهم، رشته معماری، طراحی و ساخت ماکت ساختمان با استحکام بالا با فوم فشرده، همراه با شبیه‌سازی اسکلت با نبشی و اجرای روشنایی و محوطه‌سازی

نفرات نهم: علیرضا روزبهانی و رضا حسینی، پایه دهم، رشته معماری، طراحی و ساخت آب‌نمای تزیینی با پمپ آکواریوم و وسایل دورریختنی.

نفر دهم: محمدامین گلزار، پایه دهم، رشته معماری، طراحی و ساخت ماکت کلبه چوبی با استحکام بالا و با جنس چوب و با بافت آجری‌شکل.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار