گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار موشکی ایران در هنرستان ثامن الائمه قم

قم (پانا) - یادواره گرامیداشت شهدای اقتدار موشکی ایران امروز در سالن اجتماعات هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار موشکی ایران در هنرستان ثامن الائمه قم

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی ایران امروز با حضور دانش آموزان، معلمان و هنرآموزان هنرستان ثامن الائمه(ع) ناحیه یک آموزش و پرورش قم در سالن اجتماعات این واحد آموزشی برگزار شد.

در این مراسم، محسن پرهیز جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان قم طی سخنانی با اشاره به رتبه های علمی و فناوری ایران در دنیا اظهار داشت: دشمن به دنبال سیاه نمایی و کم ارزش کردن پیشرفت ها و ارزش های جامعه است و شما دانش آموزان بایستی با علم و دانش و مهارت خود، مسیر اعتلا و سرافرازی ایران را در دنیا با شتاب بیشتری ادامه دهید.

وی افزود: شهدای مدافع حرم از جان، مال، خانواده و موقعیت خود در راه خدا گذشتند تا از حرم های اهل بیت(ع) و از دین خدا محافظت نمایند و همه ما باید تلاش کنیم تا ارزش ها و دستاوردهای خون شهیدان را پاس بداریم.

در ادامه، مهدی نمازیخواه جانباز دفاع مقدس، فرزند شهید و از معلمان هنرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تبیین مفهوم آزادی پرداخت و بسط و ترویج عدالت در جامعه را از راهبردهای حاکمیت و خواست حقیقی شهیدان برشمرد.

این مراسم با پخش کلیپی از شهید حسن تهرانی مقدم و مرثیه سرایی حجت الاسلام محمدحسین مرالی امام جماعت هنرستان همراه بود و در پایان، تعدادی از هنرآموزان هنرستان و 10 برگزیده پنجمین جشنواره دانش آموزی خلاقیت با اهداء هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ساخت هواپیما و دیگر دست سازه های الکترونیکی و مکانیکی، از پروژه هایی بود که دانش آموزان سازنده و مبتکر آنها در جشنواره خلاقیت تجلیل شدند.

به گفته «ثائر نادری» مدیر هنرستان ثامن الائمه(ع)، ظرفیت های بسیار زیادی در دانش آموزان هنرستان وجود دارد که با امتزاج معنویت، فرهنگ ایثار و شهادت و مهارت آموزی، می توان آنها را به بهترین مسیر رشد و سرافرازی علمی، هدایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار