مدیر آموزش و پرورش جم:

43 هزار و 846 نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت در شهرستان جم برگزار شد

جم (پانا) -مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، 43 هزار و 846 نفر ساعت دوره آموزشی حضوری ویژه فرهنگیان شهرستان جم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
43 هزار و 846 نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه از برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان در جم خبر داد و افزود: در راستای توانمندسازی و ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای نیروی انسانی، دوره های آموزش کوتاه مدت ویژه فرهنگیان شهرستان جم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه مهارت حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی و تربیتی معلمان و برنامه‌ریزی برای روز آمد کردن اطلاعات تخصصی و حرفه ای آنان متناسب با نیاز آموزش و پرورش، از اولویت های این مدیریت است.

مدیر آموزش و پرورش جم تصریح کرد: آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، همواره یکی از مهم‌ترین و موثرترین وسیله‌ برای بهبود کیفیت عملکرد نیروی انسانی مورد توجه بوده و نقش مهمی در کیفیت بخشی به امر آموزش دارد.

نیکخواه با اشاره به دوره های برگزار شده در جم گفت: در سال گذشته و بر اساس برنامه‌ی تدوین شده، 43 هزار و 846 نفر ساعت دوره آموزشی حضوری در قالب 32 دوره مختلف برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم اظهار کرد: بیشتر دوره های ذکر شده با استفاده از منابع داخلی و حضور مدرسین شهرستان در مرکز ارتقای علمی فرهنگیان جم برگزار شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، دوره های آموزشی دیگری نیز بصورت مجازی و از طریق سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان برگزار می‌شود.

نیکخواه با بیان اینکه تا کنون کارگاه های متعددی در شهرستان برگزار شده است، گفت: در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و کیفیت بخشی به امر آموزش، جدای از دوره های رسمی ضمن خدمت، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و پرورشی متعددی نیز جهت دانش افزایی معلمان و دانش آموزان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار