مرحله اول دوره آموزشی ضمن خدمت معلمان مدارس غیردولتی برگزار شد

بوشهر (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت ۶۰۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت برای معلمان مدارس غیردولتی در سه مرحله در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله اول دوره آموزشی ضمن خدمت معلمان مدارس غیردولتی برگزار شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، محمدمهدی ملاکی در بازدید از کلاس‌های دوره آموزشی ضمن خدمت معلمان مدارس غیردولتی در شهرستان بوشهر اظهار کرد: این دوره آموزشی برای همه آموزگاران، دبیران، مربیان و کادر اداری مدارس غیردولتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش معلمان مدارس غیردولتی را جز اولویت‌های مهم آموزشی و پرورشی است، گفت: بیش از ۶۰۳ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش به همه معلمان مدارس غیردولتی در شهرستان‌ها و مناطق استان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در سه مرحله در حال برگراری است، افزود: مرحله اول این دوره آموزشی برای آموزگاران شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دشتی، کنگان و جم برگزار شد که همه آموزگاران این شهرستان‌ها در این دوره شرکت داشتند.

ملاکی عنوان کرد: محتوای این دوره برای آموزگاران مدارس غیردولتی استان شامل دروس فارسی، ریاضی، علوم، شیوه اصولی ارزشیابی کیفی-توصیفی و آموزش فضای مجازی در برنامه شاد است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ معلم در مدارس غیردولتی استان مشغول به تدریس هستند، گفت: از این تعداد حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر به عنوان آموزگار، ۲ هزار و ۹۰۰ نفر به عنوان دبیر و ۱۵۰ نفر به عنوان هنرآموز در حال فعالیت هستند.

ملاکی به فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی در شرایط حساس کرونایی اشاره کرد و یادآور شد: مدارس و مراکز غیردولتی استان در سال جاری عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌اند و با تلاش موسسان این مدارس در سال پیش‌رو این روند ترقی خواهد داشت.

وی در خصوص دغدغه حقوقی معلمان این مدارس تاکید کرد: یکی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش استان در سال پیش‌رو رفع دغدغه حقوقی معلمان در مدارس غیردولتی خواهد بود و درهمین راستا یکی از شروط لازم جهت ثبت شهریه مصوب سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بحث حقوقی و بیمه نیروهای مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار