معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

868 سوادآموز البرزی، پاداش قبولی خود را دریافت کردند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از واریزی پاداش قبولی 868 سوادآموز در سال‌های 98 و 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
868 سوادآموز البرزی، پاداش قبولی خود را دریافت کردند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ رویا عسگرپور با اعلام این خبر گفت: ‌سازمان نهضت سوادآموزی بر اساس تکلیف‌های قانونی، ‌موظف به پرداخت پاداش معادل «۲۰ درصد» از سرانه هزینه تمام‌شده از محل اعتبارات مصوب به سوادآموزان قبول‌شده دوره سوادآموزی است.

وی ‌افزود: به علت عدم تامین اعتبار و کسری تخصیص، اجرای این مصوبه قانونی از سال ۹۴ به مدت ۸ سال مسکوت مانده بود که با پیگیری‌های متعدد مسئولین سازمان نهضت سوادآموزی، بخشی از اعتبارات سازمان در پایان سال بابت تسویه بدهی (تشویق) در نظر گرفته شد.

معاون سوادآموزی آموش و پرورش استان البرز با بیان اینکه این پاداش صرفاً برای سوادآموزان قبول‌شده گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ایرانی است، تصریح کرد: پاداش قبولی برای 868 سوادآموز البرزی که در سال های1398 و 1401 موفق به گذراندن دوره سوادآموزی شده بودند، واریز شد.

وی گفت: تعدادی از افراد هستند که به دلیل نداشتن شماره شبا یا مسدود بودن شماره ‌حساب‌هایشان، مبلغ به حسابشان واریز نشد که لازم است این سوادآموزان که مربوط به دورۀ تحصیلی سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ هستند که پاداش قبولی خود را دریافت نکرده‌اند یا به هر دلیلی معترض هستند، جهت پیگیری و انجام اقدامات بعدی، کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار