معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با پانا:

حضور در انتخابات نقشه دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

فعالان عرصه سوادآموزی میداندار اصلی صحنه انتخابات خواهند بود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، نقشه دشمنان که هدفشان ناامید کردن و جدا کردن مردم از انقلاب است را با شکست مواجه می کند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور در انتخابات نقشه دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

رویا عسگرپور در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «شرکت در انتخابات و دعوت از دیگران برای انتخاب فرد صالح، وظیفه شرعی و ملی ما است. مشارکت در انتخابات، پاسداری از نظام و ولایت فقیه و حرکت به سوی آرمان‌های شهدا است.»

وی با اشاره به قسمتی از متن وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست.» بیان کرد: «هر یک از ما وظایفی در قبال کشور و جامعه خود داریم که با انجام درست آن‌ها می‌توانیم هم باری از دوش رهبر عزیزمان برداریم و هم برای رسیدن ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت حرکت کنیم و تشکیل مجلس انقلابی و اثرگذار با رای مردم، نمودی از این مهم است.»

عسگرپور ادامه داد: «حضور در پای صندوق‌های رای، نقشه دشمنان که هدفشان ناامید کردن و جدا کردن مردم از انقلاب است را با شکست مواجه می‌کند. چرا که شرکت در انتخابات مساوی با پیشرفت و تقویت نظام است.»

وی اظهار کرد: «حضور رای‌اولی‌ها باعث شور و نشاط انتخاباتی و سیاسی در خانواده، مدرسه، دوستان و جامعه می‌شود و این امر مستلزم بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی این طیف از افراد نسبت به نظام و دستاوردهای آن توسط مسئولان است.»

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: «به طور یقین عرض می‌کنم که فعالان عرصه سوادآموزی، سوادآموزان و خانواده‌‌های آنان میداندار اصلی صحنه انتخابات خواهند بود.»

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار