مربی تیم کشتی بهارستان‌ ۲:

حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات پیش رو نشانگر تحول و نگرشی نو در جامعه است/ فیلم

بهارستان‌ دو (پانا) - مربی تیم کشتی بهارستان 2 و مسئول انجمن کشتی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران، حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات را نشانگر تحول و نگرشی نو در جامعه دانست و گفت: رای‌اولی‌ها تعیین‌کننده انتخابات پیش رو هستند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات پیش رو نشانگر تحول و نگرشی نو در جامعه است/ فیلم

پیمان مرادی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به افتخارات کشور ایران در زمینه ورزش در ۴۵ سال اخیر گفت: «در ۴۵ سال انقلاب‌اسلامی، افتخارات بسیار شایسته را در رشته‌های ورزشی از جمله کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی و رشته‌های انفرادی مثل تکواندو و کاراته کسب کرده‌ایم. گفتنی است که توانستیم در المپیک ۲۰۱۲ با تلاش بسیار ۷ مدال طلا را از آن خود کنیم و این موضوع بسیار برای ما باارزش است.»

مربی تیم کشتی بهارستان 2 در خصوص ویژگی یک نماینده مجلس اصلح ادامه داد: «از نظر من با توجه به این موضوع که نمایندگان مجلس تایید صلاحیت می‌شوند و از نظر دولتی و نظام، یک اصلحیت عمومی پیدا‌ می‌کنند، اولین مولفه یک نماینده مناسب، شناخت‌ نیاز‌های مردم و اطلاعات کافی آن نماینده از استان، شهرستان یا منطقه کنونی است.»

مرادی در رابطه با انتخابات پیش رو تشریح کرد: «شهرستان بهارستان، یک شهرستان مهاجرپذیر با جمعیت بسیار زیاد است. لازم به ذکر است که در انتخابات پیش رو انتخاب یک نماینده مناسب و آگاه برای این منطقه بسیار ضروری است؛ نماینده‌ای که از وضعیت جغرافیایی، سیاسی و به‌خصوص نیروی انسانی جوان آگاه باشد و بتواند با تشکیل یک حلقه از تمام ظرفیت‌های شهرستان بهارستان استفاده کند.»

وی با تاکید بر حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات تشریح کرد: «رای‌اولی‌ها تعیین‌کننده انتخابات پیش‌ رو هستند و آن‌ها با رای‌دادن می‌توانند در سرنوشت کشور به‌خصوص سرنوشت منطقه خود سهیم باشند. ناگفته نماند که حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات، نشانگر تحول و نگرشی نو در جامعه است.»

در ادامه قسمتی از مصاحبه دانش‌آموز خبرنگار پانا را با مربی تیم کشتی بهارستان‌دو خواهید دید.

خبرنگار دانش‌آموز: پارمیدا پرنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار