برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا در باخرز

باخرز (پانا) - کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه ‌دانش‌آموز خبرنگاران پانا با حضور دانش‌آموز خبرنگاران دختر و با تدریس سردبیر خبرنگاران پانا باخرز، هدی سربیشه در کانون فرهنگی امام خمینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا در باخرز

به گزارش‌ پانا‌، هدی سربیشه سردبیر خبرنگار دانش‌آموزان باخرز در ابتدای این دوره گفت: شما خبرنگاران باید به واقعیت‌ها پی ببرید، مسائل و نیاز های جامعه را درک کنید و برای انتشار آن خود را مسئول بدانید‌.

وی افزود: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت است شاید شما به طور مطلق هنوز درگیر این مشکلات نشده باشید. اما در کنار همه کاستی و سختی‌های این رشته شیرینی‌های خاص خودش را دارد و برای ورود به این رشته حتی به‌عنوان دانش‌آموز باید با عشق وارد شوید.

او همچنین خاطرنشان کرد: خبر خوب خبری است که درستی و صحت‌، روشنی و صراحت و جامعیت را در خود داشته باشد و خبرنگار خوب خبرنگاری است که صبر و پشتکار، صداقت و راستگویی‌، شجاعت، روابط اجتماعی مناسب، وظیفه‌شناس‌، احترام به حریم خصوصی افراد‌، امانت‌دار و فروتن باشد و این موارد را در خود تقویت کند‌.

سربیشه با اشاره به موضوع مهم مصاحبه گفت: بخش عمده‌ای از اخبار رسانه‌ها را مصاحبه خبری تشکیل می‌دهد و مطالب تازه دیدنی و شنیدنی به مخاطبان ارائه می‌شود از این رو خبرنگاران همیشه به‌دنبال تهیه مصاحبه‌های جذاب‌، پرطرفدار و دارای ارزش خبری هستند.

این نشست آموزشی با گذشت ۳ ساعت آموزش‌، پرسش و پاسخ دانش‌آموز خبرنگاران به پایان رسید. ‌

دانش‌آموز خبرنگار‌: زهرا ندایی

خبرنگار : زهرا ندایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار