برگزاری دوره ضمن خدمت «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» برای فرهنگیان قزوین

قزوین (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» برای فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» برای فرهنگیان قزوین

محمد فیروزی در گفتگو با پانا، از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» با کد ۹۱۳۰۱۲۶۵ به مدت ۲۰ ساعت برای کلیه همکاران شاغل استان، با توجه به شرایط ltms خبر داد و گفت: به منظور فراهم کردن فرصت آموزشی برابر، اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در نظر دارد دوره آموزشی کوتاه مدت «اخلاق فردی، اجتماعی و اداری» را برای کلیه همکاران شاغل استان، با توجه به شرایط ltms به شرح زیر برگزار کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین شیوه آزمون را الکترونیکی عنوان کرد و افزود: برای دریافت منبع این آزمون، پس از اطمینان از ثبت نام در سامانه LTMS از منوی «ورود به کلاس» محتوای دوره را می توان دریافت کرد.

فیروزی با بیان اینکه مسئولیت ثبت نام در سامانه LTMS بر عهده خود همکاران فرهنگی است، اعلام کرد: زمان ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ تا ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ بوده و آزمون ۹۹/۰۴/۱۴ از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ و تکرار آزمون در ۹۹/۰۴/۱۵ از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار