۱۰ طرح پژوهشی خراسان جنوبی تصویب شد

بیرجند (پانا)- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت ۱۰ عنوان طرح پژوهشی اولویت‌دار با اعتبار حدود ۱۶ میلیارد ریال در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ طرح پژوهشی خراسان جنوبی تصویب شد

حمید جهانشاهی افزود : از این تعداد پنج طرح در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و پنج طرح هم در جلسه دیروز به تصویب رسید.
به گفته او در حال مبادله موافقت‌نامه با دستگاه‌های اجرایی هستیم و از مهرماه تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی استان را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت : پیشرفت مبادله موافقت‌نامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سال گذشته روند خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه مهرماه از مرحله مبادله موافقت نامه خارج و وارد فاز تخصیص اعتبارات شویم.

ابلاغ 15 هزار میلیارد ریال

وی عنوان کرد: مبادله موافقت‌نامه‌های ۹۹.۶ درصد اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی به استان انجام شده اما در زمینه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چون طی سال هم ردیف‌های اعتباری داریم حساسیت بیشتری وجود دارد.

جهانشاهی گفت: ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات سنواتی برای استان داشته‌ایم که تاکنون ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی افزود : از برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها انتظار است در مبادله موافقت‌نامه‌ دستگاه‌های خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار