پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت" آغاز سال تحصیلی"

طلوع ماه مهر، نگارستان ایران را به استقبال بهار تعلیم و تربیت می‌بَرَد

بیرجند (پانا)- استاندار خراسان جنوبی در پیام تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت طلوع ماه مهر و شروع سال تحصیلی، همان رخداد عظیمی است که نگارستان ایران زمین را به استقبال بهار تعلیم و تربیت می‌بَرَد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طلوع ماه مهر، نگارستان ایران را به استقبال بهار تعلیم و تربیت می‌بَرَد

در پیام تبریک جواد قناعت آمده است،

به نام خداوند جان و خرد

"تحصیل علم و خود علم و تأثیر آن در آینده‌ کشور، یک نقطه‌ برجسته و اساسی برای نظام جمهوری اسلامی است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

طلوع ماه مهر و شروع سال تحصیلی، همان رخداد عظیمی است که نگارستان ایران زمین را به استقبال بهار تعلیم و تربیت می بَرَد تا میلیون ها دانش آموز مشتاق را به حضور در کلاس درس فراخوانَد و جوانه های علم و دانش را در وجود آینده سازان این مرز و بوم متبلور سازد.

آغاز سال تحصیلی در حقیقت سرآغازی بر شروع فعالیت دوباره کارخانه های آدم سازی است تا با پرورش نیروی انسانی زبده و خلاق، راه را بر گذر رسیدن ایران اسلامی به رشد و تعالی هموارتر سازد.

در این مجال با تبریک و شادباش آغاز سال تحصیلی جدید که با نخستین روزهای ربیع الاول همزمان شده، بازگشایی دوباره مدارس و دانشگاه ها را به علاقمندان به تحصیل و اشاعه علم و فرهنگ تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد تبارک و تعالی برای همگان توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

امید که بتوانیم با تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) و سیاست های آموزشی دولت سیزدهم، در مسیر اقتدار و صلابت ایران اسلامی گام های ارزنده ای برداریم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار