با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان البرز:

از ظرفیت شبکه شاد برای فعالیت های پرورشی و فرهنگی استفاده می شود

کرج(پانا)- با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان البرز از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برای فعالیت های پرورشی و فرهنگی استفاده می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت شبکه شاد برای فعالیت های پرورشی و فرهنگی استفاده می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز؛ در جلسه ای با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، حجت الاسلام خوئینی مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام ملکی معاون تبلیغ حوزه و حجت الاسلام خیری پور مسئول مبلغین امین در طرح روشنا در خصوص گسترش زمینه های همکاری بین دو مجموعه و عملیاتی کردن مصوبات اخیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به ریاست نماینده ولی فقیه در استان بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام خوئینی مدیر حوزه علمیه استان در این دیدار با توجه به وجود ظرفیت نیروی انسانی و مکان آموزشی مناسب، از آمادگی حوزه برای تاسیس مدرسه علوم و معارف اسلامی خبر داد و مدیرکل آموزش و پرورش استان از این پیشنهاد استقبال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: با توجه اینکه در شرایط فعلی حضور دانش آموزان در واحدهای آموزشی کم تر از گذشته است و امکان برگزاری برنامه های پرورشی به روش سنتی و قبلی امکان پذیر نیست نمی توان به این دلیل از کنار برنامه ریزی های این حوزه گذشت و آن را به فراموشی سپرد.

قاسمی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح می توان از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه های پرورشی، مهارت آموزشی و سبک زندگی در مدارس استفادهکرد.

وی در پایان اظهار کرد: با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان از ظرفیت شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) به منظور تولید محتوا و انجام فعالیت های مرتبط با امور پرورشی، فرهنگی و دینی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار