مسابقات ورزشی فوتسال دردوره های ابتدایی و متوسطه دوم برگزار شود

اردبیل (پانا) - مسئول استعدادیابی فوتسال رده های سنی فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه دوم صورت گیرد.

کد مطلب: ۹۴۲۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فوتسال دردوره های ابتدایی و متوسطه دوم  برگزار شود

علی صانعی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: برگزاری باشکوه مسابقات دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل بار سنگینی است که در شریط مالی نامناسب زحمات بسیار زیادی صورت گرفته است.

او با اشاره به لزوم برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال دردوره های ابتدایی و متوسطه دوم ، تصریح کرد:علارغم اینکه برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال دردوره های ابتدایی و متوسطه نیازمند تلاش و امکانات زیادی است اما فوتسال این دوره های سنی دارای اهمیت زیادی است.

مسئول استعدادیابی فوتسال رده های سنی فدراسیون فوتبال بیان کرد: با استعدادیابی از این مسابقات به دنبال تکمیل بانک اطلاعاتی هستیم تا شاهد حضور استعدادهای برتر ورزشی در لیگ نوجوانان باشیم.

صانعی با بیان اینکه داش آموزان شرکت کنده در این دوره از مسابقات می توانند پشتوانه خوبی برای ورزش کشور باشند ، بیان کرد :مسابقات آموزشگاهی می تواند کمک بسیار شایانی برای فوتسال پایه ای کشور بکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار