تساوی تیم سپیدرود رشت برابر دخانیات گیلان

رشت (پانا) -تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری دوستانه برابر دخانیات گیلان به نتیجه مساوی دست یافت.

کد مطلب: ۹۴۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تساوی تیم سپیدرود رشت برابر دخانیات گیلان

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: سپیدرودی ها در ادامه آمادگی خود برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته اول کشور و در ادامه بازی های تدارکاتی، برابر تیم دخانیات گیلان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

رادنی دیدار افزود: در این مسابقه که در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، گرچه سپیدرود برتر از حریفش ظاهر شد و فرصت های زیادی نیز برای به ثمر رساندن گل داشت اما در نهایت در این بازی تدارکاتی مقابل دخانیات گیلان به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت داد.

وی ادامه داد: تیم سپیدرود رشت در نیمه نخست با ترکیب بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، امید سام کن، ساسان شیرمردی، میثم فردوسی، ایمان شوریابی، میلاد احمدی، محمدرضا زینال خیری، رضا عاشوری، عرفان بادی و پویا نزهتی بازی را آغاز کرد و در نیمه دوم از بازیکنانی همچون مهدی اسلامی، مجتبی محبوب مجاز، مهیار نوری، جواد آقایی پور، محمد اسماعیل نظری، محمدرضا الماسخاله، محمد دادرسی و هومن ربیع زاده بهره جست .

دیدار اضافه کرد: پیش از این تیم سپیدرود رشت پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی تهران ، اوایل هفته گذشته در اولین دیدار تدارکاتی در رشت به مصاف شهرداری انزلی رفت که در نهایت سپیدرود با نتیجه سه بر صفر در این بازی تدارکاتی به برتری رسید.

سپیدرود رشت در اردوی تدارکاتی هشت‌ روزه خود در تهران، چهار دیدار تدارکاتی برگزار کرد؛ این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک‌ بر یک و مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌ یافت ، مقابل سرخ پوشان پاکدشت با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد و برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار