شهردار همدان مطرح کرد:

استقبال همدان از بهار با ۴ میلیون بوته گل

همدان (پانا) _شهردارهمدان ضمن افتتاح ستاد خدمات سفر از آمادگی کامل همدان برای پذیرایی ازمهمانان نوروزی خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال همدان از بهار با ۴ میلیون بوته گل

عباس صوفی در جمع خبرنگاران و مدیران ارشد شهر عنوان کرد: شهرداری همدان با ٣٥٠٠ نیرو در حوزه خدمات شهری، عمرانی و دیگر حوزه ها فضای کاملاً هماهنگی را جهت آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز ایجاد کرده است و این فعالیت ها تا روز ٢٩ اسفندماه ادامه دارد.

شهردار همدان گفت: نصب المان هایی با هدف افزایش نشاط اجتماعی در ١٥٠ نقطه از شهر، کاشت ٤ میلیون بوته گل، رنگ آمیزی جداول و گاردریل ها، نصب عکس شهدا ٥٠ نقطه از شهر، بهبود وضعیت آب نماها و اجرای طرح اتوبوس های گردشگری همراه با تورلیدر و مترجم از جمله اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ٩٧ است.
صوفی بابیان این که روزانه ٦٠٠ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود، گفت: در زمستان امسال ١٥ هزار تن ماسه و نمک در سطح شهر استفاده شد که این عمل، آسیب شدیدی به آسفالت خیابان ها وارد کرد.

او افزود: برای برطرف کردن این مشکل لکه گیری هایی انجام شده است، همچنین برای سال آینده در این حوزه تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

شهردار همدان با اشاره به این که اتمام پروژه های ورودی شهر جزو سیاست های اصلی شهرداری است گفت: ورودی شهید همدانی مهم ترین ورودی استان محسوب می شود و از جمله معضلات شهرداری در اجرای سریع تر پروژه ورودی شهر، عقب نشینی کارخانه کیوان است که پس از ماه ها پیگیری، در سال ٩٨ این طرح اجرایی خواهد شد.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار