وزیر آموزش‌ و پرورش تاکید کرد:

سازندگان مسکن باید ساخت مدرسه را هم پیش‌بینی کنند

امیدواریم هیچ دانش‌آموزی به‌خاطر محدودیت از مدرسه بازنماند

تهران(پانا)- وزیر آموزش و پرورش در شهر قنوات گفت، امیدواریم هیچ دانش‌آموزی به‌خاطر محدودیت از مدرسه بازنماند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سازندگان مسکن باید ساخت مدرسه را هم پیش‌بینی کنند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در جلسه نشست با نخبگان شهرستان قنوات، افزود: سفر هیات دولت با هدف بررسی مشکلات مردم از نزدیک است و این سبک مدیریت به جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: کجای دنیا رییس دولت این‌گونه در میان مردم حاضر می‌شود و از نزدیک پای صحبت‌هایشان می‌نشیند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در مسیر پیشرفت منطقا، عقلا و شرعا باید روی چیزهایی که به دست آورده‌ایم تمرکز کنیم تا مسیر را برای به دست آوردن چیزهایی که نداریم، هموار کنیم.

صحرایی در ادامه با اشاره به مصوبه‌های سفر پیشین رییس جمهوری به قم، گفت: بر اساس گزارش بخشدار مرکزی،‌ ۲۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی این بخش تحقق پیدا کرده؛ ۶۵ میلیارد تومان برای راه‌سازی و ۳۵ میلیارد تومان بودجه برای پروژه آبرسانی از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی افزود: ۹۰۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۵ هزار مسکن در بخش مرکزی قنوات اختصاص داده می شود و از الان باید به فکر زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش بود.

صحرایی با تاکید بر این‌که در مسیر توسعه و پیشرفت،‌ آینده‌نگری بسیار مهم است، اضافه کرد: در مناطقی که مسکن ساخته می‌شود باید به فکر مدرسه مورد نیاز هم بود؛ سازندگان مسکن باید ساخت مدرسه را هم پیش‌بینی کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش تاکید کرد: هیچ کسی به خاطر محدودیت از مدرسه بازنخواهد ماند.

به گفته وی، مدرسه استثنایی که در بخش مرکزی در حال ساخت است، امسال تحویل داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار