گیل آبادی خبر داد؛

آمادگی کامل شهرداری تهران برای پذیرایی از هموطنان و میهمانان نوروزی

خبرگزاری پانا: رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای پذیرایی از هموطنان و میهمانان نوروزی در ایام نوروز گفت: شهرداری تهران برای این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و قصد داریم تهران را به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی کنیم.

کد مطلب: ۲۰۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، شهرام گیل آبادی با حضور در محل برگزاری برنامه های نوروزی برج میلاد با اعلام این مطلب اظهارکرد: به دلیل تقارن تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه، همکاران ما در شهرداری و ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران تلاش کرده اند تا شأن این ایام در برنامه‌های گردشگری و جشنواره‌ای حفظ شود.

وی به ارایه خدمات در100 ایستگاه اطلاع‌رسانی شهر تهران اشاره کرد و گفت: در 100نقطه پایتخت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی کتابچه‌های راهنما و نقشه‌های گردشگری را به همراه بسته‌های فرهنگی به علاقه مندان ارایه می کنند.

به گفته گیل آبادی شهرداری تهران با انتشار تهران کارت و پکیج بلیت سینمای نیم بها خدمات و تخفیف های ویژه ای را برای مسافران و گردشگران نوروزی شهر تهران برای استفاده از خدمات گردشگری، تفریحی و اقامتی شهر تهران در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: نوروز 1393 برای دومین سال متوالی شهرداری تهران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اقدام به انتشار کارت تخفیف ویژه گردشگران نوروزی شهر تهران کرده است. گردشگران نوروزی مسافر شهر تهران می توانند با در اختیار داشتن این کارت از خدمات متنوع و مختلف شهرداری تهران و اماکن گردشگری مختلف شهر تهران در طول تعطیلات نوروزی به صورت رایگان و یا با تخفیف های چشمگیر استفاده کنند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: از جمله خدمات ویژه که در طول تعطیلات نوروز سال جاری به دارندگان تهران کارت داده می شود می توان به استفاده رایگان از خدمات مترو تهران و خطوط بی آر تی (به جز خط راه آهن تجریش) ، 70 درصد تخفیف برای بازدید از باغ موزه های تهران ، 50 درصد تخفیف در اکران نوروزی سینما، 40 درصد تخفیف در هزینه اقامت در هتل ها ، 25 درصد تخفیف در استفاده از خدمات مجتمع تجاری امیر پارس تهران ، 20 درصد تخفیف سفرخانه های سنتی مجاز و تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و تفریح در بوستان های تهران با تخفیف ویژه اشاره کرد.

به گفته گیل آبادی شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی می توانند این کارت ها را از باجه های اطلاع رسانی که در سطح مناطق 22 گانه راه اندازی شده است تهیه کنند.

مشاور شهردار تهران همچنین از تعیین 20 مسیر گردشگری خبرداد و گفت: 15 تور نیم‎روزه و 5 تور یکروزه با همکاری آژانس‌های منتخب ـ که از سوی اداره کل میراث و گردشگری استان تهران و با صلاحدید آنها تعیین شده‌اند ـ در نظر گرفته شده است.ضمن اینکه حرم مطهر امام راحل (ره) هم یک مقصد گردشگری ویژه است و برای مسافران و زائران این حرم نیز با همکاری تولیت آستان مطهر برنامه‎های ویژه‌ای از جمله کمپ اسکان، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، اجرای برنامه‌های مناسبتی و... در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: شهرداری تهران قبل از این نامگذاری مدیریت جهادی را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار داده بود و همکاران من در شهرداری با تدابیر شهردار تهران با مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای رضایتمندی شهروندان به کار گرفتند.

گیل آبادی ادامه داد: قطعا با نامگذاری سال 93 به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» مجموعه مدیریت شهری تلاش خود را بیشتر کرده و با عزمی ملی در این راستا فعالیت می کند.

مشاور شهردار تهران در پایان گفت: شهرداری تهران به عنوان یک نهاد اجتماعی و فرهنگی در سال جدید توجه ویژه به مقوله فرهنگ و بحث حمل و نقل عمومی را در دستور کار خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار