وزیر آموزش و پرورش خبر داد

آمادگی بیش از 105 هزار کلاس درس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

وزیر آموزش و پرورش از آمادگی 105 هزار و 500 کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی‌اصغر فانی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان چالوس،اظهار کرد: برای نوروز امسال 105 هزار و 500 کلاس درس در قالب 11هزار مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام آمادگی 180 خانه معلم در سراسر کشور، افزود: در مجموع 300 اردوگاه دانش‌آموزی آموزش وی با اشاره به اینکه بسیج امکانات آموزش و پرورش در اولویت نخست برای فرهنگیان و سپس برای سایر اقشار است، افزود: تا آخر روز نخست فروردین ماه تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان کشور مستقر شدند.

وی از فعالیت 25 هزار نفر از فرهنگیان در ستادهای اسکان در کشور خبر داد و بیان کرد: برای ایجاد رفاه و آسایش مسافران و فرهنگیان آموزش و پرورش کشور 7 میلیارد تومان اعتبار در اختیار این واحدها قرار داد.

فانی با اعلام اینکه بیشترین اسکان مسافران فرهنگی در این چند روز از تعطیلات نوروزی از آن استان خراسان رضوی بود، اظهار کرد: استان‌های فارس، گیلان و یزد نیز در این روزها بیشترین اسکان مسافران فرهنگی را به‌خود اختصاص داد.

وی با اشاره به تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بیان کرد: آموزش و پرورش در بعد فرهنگ‌سازی و اتکای مردم به توانمندی‌های خود نقش مهمی ایفا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار