برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی شهرقدس

شهر قدس (پانا) - انتخابات مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش‌آموزی شهر قدس در اتاق جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی  شهرقدس

این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت اعضاء و مربیان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان همچنین افزایش مشارکت اعضاءو مربیان در اجرای فعالیت های سازمان بر حسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان در آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

زهرا زراعت کار مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزس و پرورش شهرقدس ضمن عرض خیر مقدم خدمت مربیان و یاور مربیان ودیگر دانش‌آموزان برگزیده پیشتازان گفت: جلسه امروز ما جهت تشکیل مجمع مربیان و دانش‌آموزان گردهم آمدیم تا بتوانیم با جمع‌آوری نظرات شما دانش‌آموزان به پویایی تشکل پیشتاز بیافزاییم.

او در ادامه افزود: امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتظار می رود که جشن پیروزی و دست آوردها انقلاب با شکوه بیشتر برگزار شود، و انتظار ما از شما پیشتازان که جزو تشکل دانش‌آموزی هستید که از لحاظ اهداف منشها و آرمانها از یک انسجام ویژه‌ای برخوردار است بیشتر خواهد‌بود و می بایست در تمامی عرصه ها علمی فرهنگی اخلاقی و اجتماعی نیز برجسته‌تر عمل کند .

زراعت کار گفت: شما دانش‌آموز پیشتاز می‌بایست در مدرسه به گونه‌ای رفتار کنید که همه از شما الگو بگیرند و نمونه در همه‌ی زمینه‌ها باشید به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که از شما صرفا برای برنامه‌های نمایشی و نمادین بهره برداری شود، شما الگوی به تمام معنای یک پیشتاز هستید، که با همدلی، همفکری و همکاری می توانید به تمامی اهداف سازمان دانش‌آموزی برسید.

او در ادامه در خصوص انتخابات مجامع اعضاء و مربیان گفت: بر اساس ماده 13 اساسنامه سازمان دانش‌آموزی و به منظور اعمال نظرات و فراهم نمودن زمینه هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی دانش‌آموزان عضو، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری و عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرایند تصمیم سازی صحیح فرایندها و عملکردهای سازمانی مجامع اعضا و مربیان تشکیل می‌شود.

سپس مهری علیئی کارشناس سازمان دانش آموزی در مورد شرایط برگزاری انتخابات و نکات کاربردی و کلیدی که هر کاندید باید رعایت کند و زمان اختصاص داده شده به هر کاندید توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه به هر یک از اعضا که مایل بودند در انتخابات شرکت نمایند 5 دقیقه زمان اختصاص داده شد تا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند و رای‌گیری انجام شد.

پس از رای‌گیری 5 نفر از اعضا دختر و 5 نفر از اعضا پسر و 5 نفر از مربیان به مرحله استانی راه یافتند.

/خبرنگار: شایان میدانی/

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار