انتخابات مجمع مربیان پیشتاز ناحیه 1 یزد برگزار شد

یزد (پانا) - انتخابات مجمع مربیان پیشتاز ناحیه یک یزد با حضور معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی، هیئت نظارت مربیان تشکیلات، مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک و مربیان آقا و خانم در کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجمع مربیان پیشتاز ناحیه 1 یزد برگزار شد

به گزارش پانا، این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت توان فکری و خلاقیت اعضاء و مربیان در طراحی برنامه ها و فعالیت های سازمان همچنین افزایش مشارکت اعضاء و مربیان در اجرای فعالیت های سازمان بر حسب نیاز و ضرورت و انسجام بخشی به فعالیت های اعضاء و مربیان برگزار شد.

حمید رضا فلاح زاده، معاون فعالیتهای سازمان دانش آموزی، در خصوص انتخابات مجامع اعضاء و مربیان گفت: بر اساس ماده 13 اساسنامه سازمان دانش‌آموزی و به منظور اعمال نظرات و فراهم نمودن زمینه هایی برای حضور آگاهانه توام با پویایی دانش‌آموزان عضو، انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری و عینیت بخشیدن به رکن چهارم اساسنامه سازمان و همچنین نقش حائز اهمیت مربیان در فرایند تصمیم سازی صحیح فرایندها و عملکردهای سازمانی مجامع اعضا و مربیان تشکیل می‌شود.

سپس فلاح زاده در مورد شرایط برگزاری انتخابات و نکات کاربردی و کلیدی که هر کاندید باید رعایت کند و زمان اختصاص داده شده به هر کاندید توضیحاتی ارائه داد.

طی دو مرحله به هر یک از مربیان خانم و آقا که مایل بودند در انتخابات شرکت نمایند 2 دقیقه زمان اختصاص داده شد تا به معرفی و بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند. سپس رای‌گیری خانمها و آقایان بطور مجزا انجام و آرای ریخته شده در صندوق‌ها در حضور هیئت نظارت شمارش و نتایج اعلام شد.

گفتنی است؛ مهدیه باغی یزدی، از مربیان خانم، و مجتبی زارعیان، از مربیان آقا، به مرحله استانی راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار