رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش گلستان

همایش احلی من العسل در گرگان برگزار شد

گرگان (پانا) - همایش احلی من‌ العسل، همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امام زاده عبدالله (علیه السلام) گرگان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۵۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش احلی من العسل در گرگان برگزار شد

همایش احلی من العسل، صبح یکشنبه 25شهریور همزمان با سراسر کشور در گرگان و با حضور دانش‌آموز در آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) برگزار شد.

سید رضا حسینی رییس اداره امور قرآنی، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: این همایش فرهنگی مذهبی علاوه بر آستان مقدس امام زاده عبدالله (علیه السلام) گرگان در مصلی ها و مساجد سراسر استان هم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش گلستان نیز با بیان اینکه نوجوان‌های امروز برای مشخص کردن مسیر زندگی خود به یک الگوی مناسب و چهره شاخص نیاز دارند، بهترین الگو‌ برای نوجوانان و جوانان را شهدای واقعه کربلا دانست.

سیدرضا حسینی گفت: مراسم سوگواری «احلی من العسل» نیز هر سال در روز ششم محرم برگزار می‌شود و امسال هم با توجه به تعطیلات تابستانه استقبال بسیار پر شور دانش‌آموزان همراه بود.

این همایش با قرائت قرآن آغاز شد و سپس با مداحی دانش آموزان و سخنرانی حجت الاسلام علوی ادامه یافت؛ قرائت قطعنامه و بیعت با امام و رهبری و شهیدان ، اجرای سرود قاسم‌ابن الحسن(ع) توسط دانش آموزان ، روضه‌خوانی و سینه‌زنی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم همنوا با دیگر دانش‌آموزان شرکت کننده در سوگواره احلی من العسل سراسر کشور، شعار لبیک یا حسین(ع) را سر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار