مدیرکل آموزش و پرورش استان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش ایجرود تاکید کرد:

لزوم ساماندهی دقیق نیروی انسانی در پایه دوازدهم برای سال تحصیلی 98-97

زنجان(پانا)-مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: ساماندهی دقیق نیروی انسانی در پایه دوازدهم برای سال تحصیلی 98-1397 الزامی است.

کد مطلب: ۸۵۳۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ساماندهی دقیق نیروی انسانی در پایه دوازدهم برای سال تحصیلی 98-97

مریم رشتچی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایجرود گفت: امسال به خاطر استقرار پایه دوازدهم شرایط خاصی در آموزش و پرورش حاکم شده و از این به بعد هنرستان ها به صورت سه ساله ادامه کار خواهند کرد.

وی با اشاره به تکمیل استقرار پایه های طرح 3_3_6 در طول سال تحصیلی جاری افزود: در پایه دوازدهم 35 ساعت تدریس ایجاد شده و این نیاز به نیروی انسانی بیشتر دارد و باید برنامه ریزی های دقیق در این صورت انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری تاکید استاندار زنجان در خصوص شفاف سازی استقرار پایه دوازدهم و شرایط خاص آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق تفویض اختیار صورت گرفته از استان به مناطق, بحث ساماندهی نیروی انسانی به بهترین شکل صورت خواهد گرفت.

رشتچی با اشاره به گزارش پروژه مهر شهرستان ایجرود خاطر نشان ساخت: امسال کمترین چالش را در حوزه ساماندهی نیروی انسانی در شهرستان ایجرود داریم.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان ارتقای کیفیت آموزشی کانون ها و پژوهش سراها را با ساماندهی درست و بهینه نیروی انسانی امکان پذیر خواند.

گفتنی است در این جلسه محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه پروژه مهر در استان پرداخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار