آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی

بجنورد(پانا)-آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح سه شنبه در محل سالن حافظ بجنورد برگزار شد. در این آیین با تقدیر از براتعلی حاتمی، عباس سعیدی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۵۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی

مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان از پرداخت آخرین اقساط پاداش فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: با پرداخت آخرین قسط پاداش سال 96، آموزش و پرورش جزء دستگاه های پیشگام در پرداخت پاداش ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دغدغه فرهنگیان در زمینه مسائل اقتصادی و رفاهی گفت: در 2 سال اخیر مشکلات مالی، متعدد بوده و درد مزمن آموزش و پرورش این بوده که بودجه آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه ها رشد کمتری داشته است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: با وجود اینکه آموزش و پرورش از درون قوت هایی دارد اما معلمان و فرهنگیان وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.
مجاوری در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر مهارت آموزی در مراکز آموزشی گفت: اکنون در جامعه ما هزاران دانش آموخته دانشگاهی، دکتر و لیسانس داریم اما این افراد به واقع چقدر مهارت دارند و برای آموزش مهارت دانش آموزان چه اقدامی شده است؟
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یک آسیب در آموزش ما، تمرکز و تاکید بر حافظه گرایی و تست زنی در کنکور است گفت: باید در زمینه آموزش مهارت اقدام موثر انجام شود.
در ادامه این آیین پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: نمی خواهیم معلمان فعالیت سیاسی نداشته باشند اما نباید ابزار دست سیاسی ها شوند.
وی در ادامه به تبعیض در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: در کشور ژاپن، امکانات آموزش در روستاهای دور افتاده، همان امکانات شهرها است.
پورعیسی با اشاره به مشکلات در فضای آموزشی استان افزود: به برکت سفر رهبر انقلاب به استان، اعتبارات خوبی برای نوسازی مدارس شهرها و روستاهای این منطقه اختصاص یافت و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.
در این آیین با تشکر و قدردانی از زحمات حاتمی، سعیدی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار