مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری پانا: مراسم تودیع حمیدررضاوردی و معارفه عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی در باشگاه فرهنگیان شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۸۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه در استان موفقیت هایی زیادی در حوزه آموزش و پرورش کسب شده است اظهار کرد : این موفقیت ها در حوزه آموزش و پرورش نتیجه زحمات همه معلمین و دست اندرکاران تعلیم و تربیت بوده است.
وردی به جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : امروزه آموزش و پرورش یک جایگاه معقول و متعارف نیست بلکه از تمامی معاونین آموزش و پرورش بعنوان نظریه پرداز استفاده می شود.
وی از حوزه آموزش ابتدایی و و متوسطه بعنوان وزنه های آموزش و پرورش یاد کرد و ادامه داد : آموزش و پرور ش استان در حوزه آموزشی رتبه دوم در ریاضی و علوم تجربی رتبه پنجم را در کشور کسب نموده است.
وی رویکرد آموزش و پرورش را توجه به وحدت و انسجام نیروها عنوان کرد و افزود : همه فرهنگیان در این برهه از زمان با همدلی و همفکری باید در خصوص رشد و اعتلای آموزش و پرورش تلاش کنند.
گفتنی است دراین مراسم قرار بود معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش حضور یابد که به دلیل بد بودن شرایط جوی پرواز وی لغو شدو لوح تقدیر مدیرکل اسبق آموزش و پرورش حمیدرضاوردی و حکم انتصاب عباس لامعی به سمت مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی را معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی به نمایندگی از استاندار و مقام وزارت اهدا نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار