مرداد ماه پرکار مرکز اورژانس نیشابور بیش از دو هزار ماموریت امدادی

نیشابور (پانا ) - مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار پانا از برقراری 12 هزار و 325 تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵نیشابور و حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در 2 هزار و 200مأموریت امدادی در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مرداد ماه پرکار مرکز اورژانس نیشابور بیش از دو هزار ماموریت امدادی

قاسم مشارموحّد ادامه داد: از مجموع این ماموریت ها، یک هزار و 408 مورد در مناطق شهری و هفت صد ونود و دو مورد در مناطق جاده‌ای بوده است.

او با بیان اینکه در این مدت واحد‌های عملیاتی اورژانس به نهصد و سیزده مصدوم در حوادث رانندگی کمک رسانی کرده اند، افزود: واحد‌های عملیاتی اورژانس در مجموع یک هزار و 466 نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل کرده اند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با اشاره به درمان سرپایی 193 مصدوم و بیمار در محل حادثه، اضافه کرد: تعداد کل ماموریت‌های مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هجده درصد افزایش داشته است.

متخصص طب اورژلنس ادامه داد: متاسفانه در مرداد ماه شش نفر در جادّه‌های شهرستان نیشابور فوت شده اند و سیزده مصدوم به کمک اتوبوس آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گفته مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه، متوسط رسیدن اورژانس بر بالین بیمار و مصدوم به صورت میانگین در حوادث شهری شش و در جاده ها یازده دقیقه ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار