اولین فرود بالگرد اورژانس هوایی در نیشابور

نیشابور( پانا ) - خلبان ناظر و کارشناس ایمنی هوا نیروز تهران به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی از محل استقرار پایگاه هوایی اورژانس در بیمارستان سوم بازدید مجدد کردند.

کد مطلب: ۸۴۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین فرود بالگرد اورژانس هوایی در نیشابور

رئیس دانشکده علوم پزشگی نیشابور اظهار داشت : بر اساس توافقات اولیه در سطح شهرستان مکان دیگری برای استقرار پایگاه هوایی مقرر شده بود، اما با در نظر گرفتن ایجاد زیر ساخت های پد بالگرد در منطقه و بررسی های کارشناسی متعدد، بیمارستان سوم به عنوان مکان فرود بالگرد هوایی در نظر گرفته شد.

محسن عظیمی نژاد ادامه داد: با در نظر گرفتن آینده شهرستان پیش بینی و عملیات آماده سازی پد در محل بیمارستان سوم به سرعت در حال انجام است و طبق هماهنگی انجام شده امیدواریم در ایام هفته دولت افتتاح گردد.

وی افزود: تیم پروازی و کارشناسان هوانیروز تهران در بازدید مجدد خود از روند انجام این پروژه با ابراز رضایت از روند آماده سازی پد فرود نکات لازم را جهت تکمیل و رفع نواقص بیان و تمهیدات لازم را جهت تکمیل پروژه بررسی کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و پیگیری­ های انجام شده جهت آماده سازی پایگاه هوایی، بر سرعت عمل در اجرای پروژه و رعایت استاندارد­های لازم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار