در گفت‌وگو با پانا

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: بی‌تجربگی باعث شد نایب قهرمان جام کنفدراسیون آسیا شویم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران علت نایب قهرمانی تیمش در مسابقات کنفدراسیون آسیا را تجربه کم عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۴۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: بی‌تجربگی باعث شد نایب قهرمان جام کنفدراسیون آسیا شویم

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حضور این تیم به‌عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون آسیا و کسب مقام دومی این تیم گفت: جام کنفدراسیون آسیا بعد از قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و هر سال شکل و شمایل آن با سال گذشته فرقی ندارد. خدا را شکر در این دوره بازیکنان خیلی خوب کار کردند و ما توانستیم مدال نقره را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برخی تیم‌ها از جمله کره جنوبی، ژاپن و ایران با تیم جوانان خود آمده بودند و برخی هم مانند قطر و قزاقستان با نفرات اصلی در این رقابت شرکت کرده بودند. تیم ما نسبت به تمامی تیم‌های حاضر در این رقابت جوان‌تر و کم تجربه‌تر بود و باید از فدراسیون تشکر کنیم که همچین فرصتی در اختیار ما قرار داد.

عطایی در پاسخ به اینکه دلیل ناکامی تیم در دیدار فینال مقابل قطر چه بود، عنوان کرد: متأسفانه بازیکنان ما احساساتی شدند. من قبل از فینال نگران این موضوع بودم و پیش‌بینی کرده بودم با توجه به اینکه بازیکنان تمامی ست‌های خود را پیروز شدند فکر می‌کنند از قبل پیروز میدان هستند و حریف را جدی نگیرند. این موضوع را به آن‌ها تذکر دادم اما متأسفانه این اتفاق به وقوع پیوست.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: تیم ما مقابل قطر به دلیل همین بی‌تجربگی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. حریف این ضعف را فهمید و از آن استفاده کرد. به هر حال بازیکنان تلاش خودشان را کردند اما همانطور که گفتم آنها احساسی شدند و دلیل این موضوع هم تجربه کم آنها بود.

عطایی در پایان تاکید کرد: والیبال ایران تاکنون شش دوره در این رقابت‌ها حاضر شده که پنج دوره به مرحله فینال رسیده است، امسال هم یک تیم جوان و کم تجربه را راهی این مسابقات کرد و به نظرم نتیجه‌ای که به دست آمد قابل قبول بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار