عطایی: تیم ملی والیبال جوانان تا مسابقات قهرمانی آسیا به شرایط ایده‌آل می‌رسد

تهران (پانا) - سرمربی تیم جوانان ایران می‌گوید که بازیکنان تا پیش از شروع مسابقات آسیایی به وضعیت ایده‌آل خواهند رسید.

کد مطلب: ۸۳۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عطایی: تیم ملی والیبال جوانان تا مسابقات قهرمانی آسیا به شرایط ایده‌آل می‌رسد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره اردوی این تیم در سه کشور استونی، اسلوونی و بلغارستان گفت: اردوی بسیار خوبی برای تیم ایران تدارک دیده شد. در استونی با تیم جوانان روسیه، امید ایتالیا و تیم ب استونی سه بازی سنگین انجام دادیم که هر چند با شکست همراه بود اما خروجی خوبی داشتیم. همه تیم ها جز روسیه از نظر سنی از ما در رده بالاتری قرار داشتند و ما نیز 4 بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی در اختیار نداشتیم.

وی افزود: سپس در اسلوونی 4 بازی انجام دادیم و که با برد به پایان رسید. همچنین برنامه ریزی تمرینات به شکلی بود که بازیکنان تحت فشار مسابقه و تمرینات قرار داشتند. در کشور بلغارستان نیز سه مسابقه با تیم دوم این کشور انجام دادیم که یک برد و دو شکست حاصل کار ما بود و در آخرین دیدار نیز تیم عراق حریف ایران بود که این مسابقه نیز با برد به پایان رسید.

سرمربی تیم جوانان ایران خاطر نشان کرد: یازده مسابقه انجام دادیم و فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم. عملکرد بسیار خوبی در این اردو داشتیم و در نهایت دست ما برای حضور در مسابقات آسیایی بازتر شد.

او در ادامه درباره وضعیت تیم در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد: ما کمتر از 25 روز تا شروع مسابقات فرصت داریم. تیم از نظر آمادگی شرایط قابل قبولی دارد. فکر می کنم با اضافه شدن 4 بازیکن از تیم ملی از 25 تیرماه تیم در وضعیت ایده آل قرار می گیرد.

عطایی درباره مسابقات بحرین و انتظارات بالا از تیم جوانان ایران افزود: مشکل بزرگ ما این است که باید در این مسابقات سهمیه جهانی بگیریم و تنها دو تیم فینالیست این سهمیه را کسب می کنند. سه تیم از چهار تیم برتر جهان یعنی ایران، کره و ژاپن در این مسابقات هستند و تیم های مدعی دیگری نیز حضور دارند. این موضوع فشار روانی زیادی روی ما ایجاد می کند و نباید فراموش کنیم که مردم نیز از ما توقع دارند.

سرمربی تیم جوانان در ایران در پایان گفت: از ضیایی و منظمی تشکر بابت تدارک این اردوی بسیار خوب تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم در بحرین بهترین نتایج را کسب کنیم تا جواب زحمات این عزیزان را بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار