در گفت‌وگو با پانا

بهروز عطایی: شکست مقابل ژاپن تلنگر خوبی برای تیم ملی والیبال بود تا لیگ ملت‌ها را جدی‌تر بگیرد

(پانا) – سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران شکست مقابل ژاپن را تلنگری خوب برای تیم ملی ایران برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان دانست.

کد مطلب: ۸۲۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهروز عطایی: شکست مقابل ژاپن تلنگر خوبی برای تیم ملی والیبال بود تا لیگ ملت‌ها را جدی‌تر بگیرد

بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا درباره آغاز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته دوم تیم ملی ایران با تیم‌های آرژانتین، ایتالیا و لهستان بازی خواهد داشت و رویارویی با این سه تیم هم سخت است چرا که همگی قدرتمند هستند اما به نظرم تیم ملی در هفته دوم قدرتمند از هفته اول ظاهر می‌شود و تمام توان والیبال ایران را به نمایش می‌گذارد.

وی در ادامه درباره شکست ایران مقابل ژاپن در دیدار آخر از هفته اول گفت: متأسفانه بازیکنان در این مسابقه مثل همیشه حاضر نشدند و من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که ما مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کردیم این بود که بچه‌های ما ژاپنی‌ها را دست کم گرفتند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: متأسفانه در سه بازی اول بازیکنان ما در دریافت، سرویس و حمله ضعف داشتند و نتوانستند مثل همیشه ظاهر شوند. ما بعد از هشت سال نباختن در هفته اول باختیم که این اتفاق همه والیبالی‌ها و مردم را نگران کرد اما تیم ایران همیشه نشان داده است در بازی‌های اول ضعیف ظاهر می‌شود اما به مرور در مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی ارائه می‌دهد.

عطایی در پایان گفت: آنچه مسلم است در سه بازی هفته اول به خوبی مشخص شد بازیکنان ما در وضع ایده‌آل به سر نمی‌برند و همه توان و پتانسیل والیبال ایران را نشان ندادند. مسابقات لیگ ملت‌ها فراز و فرود بسیاری برای تیم‌ها دارد، تیم‌های شرکت‌کننده باید هر کدام 15 بازی انجام بدهند و برد و باخت برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد. به تیم ملی ایران با شکست مقابل ژاپن تلنگری خوبی وارد شد و آنها در هفته‌های دیگر جدی‌تر بازی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار