در گفت‌وگو با پانا

بهروز عطایی: لیست نهایی کولاکوویچ برای لیگ ملت‌ها نوید روزهای خوبی را برای والیبال ایران می‌دهد

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران معتقد است استفاده از بازیکنان جوان در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها نویدبخش روزهای خوبی برای والیبال ایران است.

کد مطلب: ۸۲۲۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهروز عطایی: لیست نهایی کولاکوویچ برای لیگ ملت‌ها نوید روزهای خوبی را برای والیبال ایران می‌دهد

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، در گفت‌وگو با پانا درباره لیست نهایی ایگور کولاکوویچ برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال گفت: اعتقاد دارم حضور این تعداد بازیکن جوان در ترکیب تیم ملی نوید روزهای خوب برای والیبال ایران است. این جوانان به طور حتم توانایی‌های خودشان را به کولاکوویچ نشان داده‌اند که توانستند به تیم ملی دعوت شوند و در لیست نهایی برای لیگ ملت‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین فدراسیون و کولاکوویچ برقرار شده است. نسل فعلی والیبال ایران نمی‌توانند تا ابد برای این تیم بازی کنند و بالاخره یک روزی بازنشسته می‌شوند و به همین علت باید بازیکن جوان و تازه‌نفس جایگزین آنها شود . تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کار بسیار قشنگی است البته احتمال دارد در این میان کمی دچار افت شویم چرا که جوان‌گرایی همیشه افت را به دنبال خود داشته اما در نهایت نتیجه می‌گیریم .

این کارشناس والیبال در مورد رقابت ایران در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال با تیم‌های ملی فرانسه، استرالیا و ژاپن گفت: قطعاً دیدار اول ما با فرانسه سخت خواهد بود چرا که این تیم والیبال منظمی دارد و ممکن است در وهله اول ما کمی دچار مشکل شویم. البته کولاکوویچ بعد از دیدار دوستانه با صربستان به ترکیب نهایی خواهد رسید. در مورد دو بازی دیگر استرالیا و ژاپن وضع خوبی داریم چرا که با این دو تیم آسیایی بارها بازی کردیم .

وی ادامه داد: پیروزی مقابل ژاپن و استرالیا بسیار با اهمیت است چرا که برد تیم ملی مقابل این دو تیم با توجه به مسافت‌های طولانی که بازیکنان در پیش دارد، می‌تواند روحیه آنها را بالا ببرد و راهی آرژانتین شوند. در هر حال فکر می‌کنم از نظر قرعه تیم ملی از بعد مسافت قرعه سختی دارد چرا که آنها 33 روز دور از ایران هستند و باید در کشورهای مختلف بازی کنند کهبرعملکردشان تاثیرخواهد گذاشت .

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در پایان به احتمال حضور سیچلو در تیم ملی ب برای حضور در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: کسب مدال در بازی‌های آسیایی هم سخت است و هم با اهمیت، همه مردم در این رقابت انتظار کسب مدال دارند و باید بهترین نتیجه رقم بخورد. سیچلو هم با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد و امیدوارم در این بخش بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار