در گفت‌وگو با پانا

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان: بهترین‌های لیگ به تیم ملی دعوت نمی‌شوند

تهران (پانا)- سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران نتیجه حضور نداشتن کولاکوویچ در ایران را دیده نشدن بهترین‌های لیگ برتر برای حضور در تیم ملی دانست.

کد مطلب: ۶۹۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

بهروز عطایی در گفت‌وگو با پانا گفت: حضور کولاکوویچ در ایران ضروری است. او با فدراسیون ایران قرارداد بسته و نیاز است تا در ایران باشد و مسابقات لیگ و عملکرد بازیکنان را از نزدیک ببیند. البته اینکه می گویند فیلم بازی ها را برای او می فرستیم به نظرم صحت ندارد چرا که بازیکنانی که برای ویزای امریکا به امارات رفتند مشخص بود که از قبل انتخاب شدند و اصلا به فیلم بازی‌های لیگ توجهی نشده است.

سرمربی تیم کاله ادامه داد: ما در لیگ امسال بازیکنانی داشتیم که واقعا فراتر از حد انتظار ظاهر شدند اما وقتی به لیست بازیکنان نگاه می کنیم متوجه می شویم انگار آنها از قبل انتخاب شدند و اصلا مسابقات لیگ در نظر گرفته نشده است. در صورتی که اساس کار این است که مربی تیم ملی بازیکنانی که پتانسیل بالایی دارند و در لیگ خوب ظاهر می شوند را به تیم ملی دعوت کند نه اینکه همیشه با یک ترکیب به مسابقات اعزام شوند.

عطایی تاکید کرد: نمی دانم این چه سیستمی است که برای حضور مربی خارجی در تیم ملی پایه‌گذاری شده است. این مربی از فدراسیون ایران حقوق می‌گیرد و باید در ایران حضور داشته باشد. حتی وقتی تیم ملی هم برنامه‌ای ندارد او باید داخل کشور باشد که مسابقات لیگ را از نزدیک ببیند یا اینکه برای مربیان دیگر کلینیک و کلاس بگذارد اما می‌بینیم که الان مدتهاست کولاکوویچ در ایران نیست و مسابقات لیگ هم بدون نظارت او برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به اینکه پس به نظر شما اعضای تیم ملی بر اساس ارزیابی فنی کولاکوویچ انتخاب نشده است، اظهار کرد: این موضوع کاملا واضح است. چون همان‌طور که گفتم بازیکنان قدرتمندی در لیگ امسال داشتیم که هیچ کدام دیده نشدند در صورتی که آنها واقعا خوب بودند اما برای تیم ملی دیده نشدند. این شیوه انتخاب تنها ظلم به این بازیکنان است، بازیکنی مانند میثم صالحی از بهترین‌های لیگ امسال بود اما جالب اینکه این بازیکن حتی توسط پیمان اکبری دستیار کولاکوویچ هم انتخاب نشد.

عطایی در پایان در واکنش به نتایج ضعیف تیمش گفت: به نظرم مسابقات لیگ امسال ربطی به جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ ندارد به این معنی که ممکن است یک تیم دوم جدول تیم ششم جدولی را شکست دهد و نباید به جایگاه تیم‌ها توجه کرد. در بازی با شمس همه بازیکنانم فکر می کردند بازی راحتی دارند و شمس را شکست می دهند اما دیدیم که این تیم کم‌تجربه اما جوان چه تلاشی برای کسب پیروزی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار