یوسفی در گفت‌وگو با پانا:

پرداختن به حواشی مشکلات مردم را حل نخواهد کرد

تفرقه و تخریب همیشه موجب ناامیدی مردم و امیدواری دشمنان می‌شود

تهران (پانا) - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مشکلات مردم را حل نخواهد کرد، گفت تفرقه و تخریب همیشه موجب ناامیدی مردم و امیدواری دشمنان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به حواشی مشکلات مردم را حل نخواهد کرد

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: «صداوسیما رویکرد خوبی در پیش گرفته است به صورتی که نامزدها در مناظره‌های انتخاباتی برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. فرصت مناسبی است تا چهار شاخص مدنظر رهبر انقلاب یعنی «مشارکت»، «امنیت»، «سلامت» و «رقابت» اجرا شود. با برنامه‌های تلویزیونی شناخت کامل و دقیقی از نامزدهای انتخاباتی ایجاد می‌شود.»

وی به برگزاری الکترونیکی انتخابات اشاره کرد و گفت: «از تجربیات برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز می‌توان برای دوره‌های انتخابات‌ بعدی درس گرفت. در دور اول انتخابات شاهد بودیم که مردم بار دیگر محاسبات دشمن را بهم زدند و خلق حماسه کردند و با وجود گله‌مندی‌ها، برای انقلاب و ایران قوی پای صندوق آمدند.»

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید با حفظ وحدت و یکپارچگی برای حل مشکلات مردم گام بردارد، افزود: «قطعاً تفرقه و تخریب همیشه باعث ناامیدی مردم و امیدواری دشمنان و به تعبیر مقام معظم رهبری اختلاف، موجب اصلی و فرعی کردن موضوعات می‌شود. هیچکس مخالف تضارب و اختلاف آرا و نظرات مختلف نیست چرا که این تفاوت‌ها موجب رشد می‌شود. مقام معظم رهبری تعبیری داشتند که برای حل مشکلات کشور، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی راهکار ارائه دهند. این تضارب آرا باعث چندصدایی و پختگی مباحث می‌شود.»

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: «این دو قطبی‌های بی‌ارزش، تفرقه‌افکنی و تخریب موجب سهم‌خواهی می‌شود؛ نمایندگان مجلس دوازدهم باید فرصت خدمت به انقلاب را مغتنم شمرده و به وعده‌های خود پایبند باشند.»

یوسفی اظهار کرد: «باید برای امیدواری مردمی که در شرایط بد اقتصادی پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و در عرصه‌های مختلف انقلاب نقششان را خوب و کامل ایفا می‌کنند، گام برداشت. با وجود اینکه برخی رسانه‌ها و طیف‌های سیاسی حرف از تحریم انتخابات زدند، مردم در انتخابات شرکت کردند و انتخابات باشکوهی را رقم زدند. همچنین در دفاع از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح و عملیات وعده صادق مردم با اقتدار شرکت کردند.»

وی خاطرنشان کرد: «امروز نباید با تفرقه افکنی باعث ناامیدی و به حاشیه رفتن شویم. پرداختن به حواشی در نهایت مشکلات مردم را حل نخواهد کرد.»

لازم به ذکر است، بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. مرحله دوم انتخابات جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار