اجرای طرح سفیران اقتصاد مقاومتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به اجرای طرح سفیران اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه گفته است که در این طرح ۲۰۰ هزار دانشجو وارد کار می‌شوند و در حین آموزش اشتغال به دست می‌آورند.

کد مطلب: ۸۳۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سفیران اقتصاد مقاومتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ابراهیم صالحی‌عمران در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه توان تولید دانشجویی این دانشگاه گفت: امروز آغاز طرح سفیران اقتصاد مقاومتی است. دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه تولیدمحور است که بنا داریم آموزش محصول محور داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهارت‌هایی که در دانشگاه آموزش داده می‌شود، باید در بازار کار نشان داده شود زیرا آموزش محصول‌محور داریم و تولید و بازاریابی را به دانشجو یاد می‌دهیم.

صالحی‌عمران گفت: طرح سفیران اقتصاد مقاومتی بنا دارد مجموعه نیازها و فعالیت‌های دانشگاه را تامین کند تا تعمیرات دانشگاه به دانشجو واگذار و تجهیز شوند. در این طرح ۲۰۰ هزار دانشجو وارد کار می‌شوند و در حین آموزش اشتغال به دست می‌آورند.

وی افزود: امسال با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توانستیم به این شعار کمک کنیم. در این نمایشگاه دانشجویان کارهای تولیدی داشتند. این طرح مختص دانشگاه است که می‌توانیم در اختیار دانشگاه‌های دیگر قرار دهیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: دانشجویان رشته‌هایی را انتخاب کنند که آینده آنان تضمین شود. در دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشجویان بعد از پایان دوره کاردانی و کسب شغل می‌توانند یک رشته اقتصادی را فراگیرند و وارد بازار کار شوند.

ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان به همراه ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای امروز از غرفه‌های مختلف «نمایشگاه توان تولید دانشجویی، ارائه و فروش کالاهای دست ساخته دانشجویی» در ساختمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار