گیلان آماده برگزاری جشن های گرامیداشت مقام معلم می‌شود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سی و ششمین دوره تجلیل از مقام شامخ معلمان، از 60 فرهنگی برتر استان تقدیر می شود.

کد مطلب: ۸۱۷۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
گیلان  آماده برگزاری جشن های گرامیداشت مقام معلم می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، مهدی حاجتی با اعلام این خبر در جمع روسای مناطق آموزش و پرورش استان گفت: تمام تلاش ما این است که از فرصت هفته معلم برای تکریم فرهنگیان استفاده کنیم و ضروری است این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: دبیرخانه ستاد تکریم و بزرگداشت مقام معلم استان، با همیاری همه ی ادارات، همایش های استانی: "تجلیل از مقام معلم " ، " تجلیل از فرهنگیان ایثارگر، شاهد و بسیجی"، " تجلیل از معلمان شاغل در مدارس استثنایی" و "همایش استانی تجلیل از نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی" را برگزار می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توجه دولت و به ویژه سازمان برنامه بودجه کشور به مسائل آموزش و پرورش گفت: تخصیص 110 درصدی به این وزارتخانه وظیفه مدیران را در استیفای حقوق بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت سنگین تر می کند. حاجتی حفظ قداست فرآیند امتحانات را ضروری خواند و گفت: امتحانات باید در فضایی آرام و مطابق با شئون، به بهترین شکل برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار