تشریح برنامه‌های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به مناسبت هفته معلم

تهران (پانا) - در نشست کارکنان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های در دست اقدام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به مناسبت گرامی داشت هفته معلم تشریح شد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی به مناسبت هفته معلم

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر روز گذشته، نشست کارکنان این مرکز با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر برای ورود به هفته معلم و همچنین برنامه ریزی برای تولید محتوا در استودیو الفبا و فضای رسانه‌ای کشور برگزار شد.

در این نشست، ابتدا مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، اظهار کرد: اگر قصد تولید گفتمان داریم، قطعاً با کارهای تکراری نمی‌توان ظاهر شد و باید روابط عمومی‌ها در برنامه‌های بزرگی همچون هفته معلم، نوآورانه، متفاوت و مؤثر ظاهر شوند، که فیلم کوتاه تولیدشده توسط مرکز، به مناسبت هفته معلم یکی از این نوآوری‌هاست.

در ادامه، معاونان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی هریک به تشریح برنامه‌های در دست اقدام هفته معلم پرداختند؛ پخش فیلم کوتاه چهار دقیقه‌ای ویژه هفته معلم از صدا و سیما، یکی از برنامه‌ها خواهد بود.

براساس این گزارش؛ شاپور محمدزاده مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی، ضمن تقدیر از تلاش های مستمر و بی وقفه روابط عمومی، از همکاری های نزدیک و انسجام بسیار خوب میان دفتر وزارتی و مرکز روابط عمومی تشکر کرد و در جریان آخرین برنامه‌های مرکز اطلاع رسانی در خصوص هفته معلم قرار گرفت و نقطه نظرات خود را بیان کرد.

در پایان این نشست، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی از تلاش‌های چندین ساله و صادقانه حمید محمدی تقدیر و تشکر و اصغر خلیلی را به سمت معاون فرهنگی و تبلیغات مرکز معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار