معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

هر مناسبتی باید فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سیره اهل بیت(ع) باشد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت آنچه به عنوان مسئول برای ما مهم است و وظیفه داریم، این است که از هر مناسبتی به عنوان یک فرصت برای آشنا کردن دانش‌آموزان با سبک و سیره اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
هر مناسبتی باید فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با سیره اهل بیت(ع) باشد

علی مهدوی‌خواه در حاشیه اجتماع عظیم صادقیون و حضور در جمع دانش‌آموزان عضو تشکل هیات‌های مذهبی مدارس که در مزار شهدای گمنام در میدان شهدای مشهد مقدس برای عرض ارادت به محضر امام صادق(ع) و امام رضا(ع) و حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) گرد هم آمده بودند در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «امام صادق(ع) رئیس مذهب جعفری و رئیس مذهب شیعه هستند. امام صادق(ع) با تربیت 4 هزار شاگرد، نقش بسیار موثری در گسترش مذهب شیعه داشتند. لذا ما شیعیان باید بیش از پیش برای آشنایی با سیره این امام تلاش کنیم.»

وی افزود: «به‌خصوص ما مسئولان وظیفه داریم سبک و سیره امام را برای دیگران و به‌ویژه دانش‌آموزان ترویج کنیم و آنان را با این سیره آشنا کنیم تا به این ترتیب بتوانیم شاگردانی برای مکتب امام صادق(ع) تربیت کرده باشیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: «امید و انتظار داریم و از مدیران مدارس می‌خواهیم که هر مدرسه حداقل یک هیات مذهبی داشته باشد و با نقش‌آفرینی در موقعیت‌های مختلف، زمینه حضور و فعالیت خودجوش دانش‌آموزان در مناسبت‌ها را فراهم کند.»

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار