معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

اعزام هزار مبلغ دینی و مربی جهاد تبیین به مدارس خراسان رضوی

مدیران مدارس می‌توانند از طریق سامانه سیدا نسبت به درخواست حضور مبلغ در مدرسه اقدام کنند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت هزار مبلغ دینی و مربی جهاد تبیین به مدارس استان خراسان رضوی از ابتدای مهرماه سال جاری اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام هزار مبلغ دینی و مربی جهاد تبیین به مدارس خراسان رضوی

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ناظر به هدف خردورزی، خودمراقبتی و اجرای فعالیت محوری هر دانش آموز، یک موقعیت پرسش و پاسخ از ابتدای سال تحصیلی جاری، بیش از هزار مبلغ، شامل ۱۶۴مبلغ دینی، ۱۳۸مشاور و روانشناس دینی، ۲۲۲مربی جهاد تبیین، ۵۵ کارشناس حجاب و عفاف و ۲۳راوی دفاع مقدس به مدارس استان خراسان رضوی اعزام شده است.

وی افزود: تاکنون هزار و ۴۲درخواست دیگر توسط مدیران مدارس استان خراسان رضوی ثبت شده است که درخواست‌ها به صورت روزانه توسط کارشناسان ادارات آموزش و پرورش در حال بررسی و اعزام است.

مهدوی خواه ادامه داد: تاکنون بیش از هزار مبلغ دینی از جمع مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خراسان رضوی، دفتر تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد راویان فتح و سایر نهادهای فرهنگی شناسایی و ساماندهی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ایجاد موقعیت گفت‌وگو و پرسش و پاسخ برای همه دانش آموزان، مدیران مدارس می‌توانند از طریق سامانه سیدا نسبت به ثبت درخواست حضور مبلغ در مدرسه اقدام کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار