در آستانه فرارسیدن ماه مهمانی خدا،

کارگاه آموزشی مبلغان دینی استان مرکزی برگزار شد

اراک(پانا)- در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کارگاه آموزشی مبلغان دینی استان مرکزی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی مبلغان دینی استان مرکزی برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این کارگاه آموزشی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، رسالت اصلی روحانیان در ماه مبارک رمضان است .

«حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور» افزود: با توجه به اهمیت این بیانیه، تبیین بندهای مختلف آن، بعنوان یکی از برنامه های ویژه تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نظر گرفته شده است که رسالت انجام آن بر عهده جامعه روحانیت استان در ایام ماه مبارک رمضان می باشد.

وی ادامه داد: تمامی روحانیان و مبلغان دینی به خصوص روحانیون اعزامی به مناطق مختلف استان در ماه مبارک رمضان باید بیانیه گام دوم را به خوبی مطالعه کرده و برای مردم و به خصوص قشر جوان تشریح کنند .

حجت الاسلام و المسلمین قربانپور اظهار داشت: روحانیون در تبین بخش های اعتقادی، فرهنگی، تبیین فرهنگ کار و تلاش و مباحث اخلاقی بیانیه گام دوم انقلاب، نقش مهمی برعهده دارند.

وی بیان کرد: دشمن ی سالیان اخیر از تمامی ابزارهای موجود به منظور ایجاد روحیه ناامیدی در بین جوانان و نوجوانان ایران اسلامی استفاده نموده است لذا ضروری است روحانیون مبلغ دینی با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، از تمامی ظرفیت های موجود جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده کند .

وی افزود: مستند کردن بیانیه گام دوم با آیات کلام الله مجید و همچنین روایات و احادیت ائمه اطهار(ع) از دیگر وظایف مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: گام دوم انقلاب با مهندسی، برنامه ریزی و تقسیم و توزیع نقش اثرگذار روحانیت در صحنه، و همچنین یک برنامه حساب شده بین نظام و حوزه های علمیه و جامعه روحانیت محقق می شود، بنابراین جامعه روحانیت باید نسبت به نقش سازنده خود در این امیر خطیر آگاهی داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار