حجت الاسلام محمدحسن راستگو از بهترین مبلغان دینی حوزه کودکان و نوجوانان بود

تهران (پانا) - روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش در پیامی درگذشت روحانی پارسا و معلم فرهیخته حجت الاسلام محمدحسن راستگو را به خانواده معزز ایشان و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام محمدحسن راستگو از بهترین مبلغان دینی حوزه کودکان و نوجوانان بود

در پیامی که روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش در پی درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو صادر کرده آمده است:

ایشان یکی از معلمین روحانی بود که با شیوه های نوین، بسیار جذاب، با عشق و علاقه در زمینه تعلیم و تربیت کودکان کار می کرد و با استفاده از روش های جدید و ابتکاری توانسته بود توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خود جلب نموده و به یک چهره دوست داشتنی برای آنان تبدیل شود.

روحانی خلاق، صاحب نظر و الحق و الانصاف از بهترین مبلغان دینی خصوصاً در حوزه کودکان و نوجوانان بود که عمر شریف خود را در این راه صرف نموده و با بیان بسیار شیوا و شیرین در تفهیم مطالب مختلف دینی به کودکان و نوجوانان اهتمام ورزید.

بی شک تلاش و کوشش، اخلاق نکو، داستان های زیبا و دوست داشتنی و روش های نوین تعلیم و تربیت این روحانی مجاهد و بزرگوار تا همیشه در یاد و خاطره ها جاویدان خواهد ماند.

ارتحال این استاد فرهیخته را به خانواده گرامی آن مرحوم و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت تسلیت عرض نموده، برای روح بلند آن فقید سعید از درگاه خداوند غفار علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار