همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم : معلمان برتر استان کردستان در سال 97 معرفی شدند

سنندج(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، اسامی معلمان برتر سال 97 در سطح استانی و شهرستانی را اعلام کرد .

کد مطلب: ۸۱۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم :  معلمان برتر استان کردستان  در سال 97 معرفی شدند

طالب محمدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان و دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان ، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم ، اسامی معلمان نمونه استانی و شهرستانی را اعلام کرد .

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری معلمان برتر در 12 محور انتخاب شده اند؛ گفت: بعد از ابلاغ دستورالعمل معلمان برتر به واحد های اداری و آموزشی و اعلام داوطلبی توسط معلمان، در نهایت از بین افراد دارای شرایط، تعداد 96 نفر به عنوان معلم برتر شهرستانی و 13 نفر نیز به عنوان معلم برتر استانی انتخاب شدند .

وی در ادامه به معرفی معلمان برتر استانی پرداخت و گفت: آزاده فیضی از کلاترزان، رضا بیگی از دیواندره، شوبو عبدالرحیمی و سامان عزیزی از ناحیه یک سنندج، معصومه رمضان نژاد از دهگلان، خلیل شهیدیان و حافظ رنجبر از ناحیه دو سنندج، کامران محمدی از بانه، غلامرضا صادقی از بیجار، علی مصطفی زاده از مریوان، حمدی ردایی از سروآباد، موسی شریفی از قروه و مهدی میرزاپور از منطقه کرانی معلمان برتر استانی هستند.

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان کردستان هم چنین گفت: معلمان برتر استان در سال تحصیلی جاری در 12 محور شامل: ایثار گر، پژوهشگر، پیشکسوت، جشنواره های علمی، غیر دولتی، فن آور و خلاق، قرآنی، قهرمان، ماهر و توانا، معلم یار، معلمان هنرمند و ویژه انتخاب و معرفی شده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار