اولویت تام اردوگاه‌های دانش‌آموزی، با حضور دانش‌آموزان است

رامسر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: در اردوگاه‌های دانش‌آموزی جمعیت هدف ما دانش‌آموزان هستند، ظرفیت خالی را به غیر دانش‌آموز خواهیم داد اما اولویت تام و تمام با دانش‌آموزان و معلمان است.

کد مطلب: ۸۱۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت تام  اردوگاه‌های دانش‌آموزی، با حضور دانش‌آموزان است

مهرزاد حمیدی در گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش و دبیران تربیت بدنی و سلامت شهرستان‌های رامسر، تنکابن، چابکسر، رودسر و کلاچای که امروز با حضور عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرماندار رامسر در اردوگاه شهید چمران برگزار شد، ضمن اشاره به تغییرات زیرساختی و زیبایی مجموعه شهید چمران، اظهار کرد: امروز ما منتظر نقطه عطف جدیدی در مجموعه ورزشی شهید چمران هستیم.

او با تأکید بر اینکه سه واژه اثربخشی، کارایی و بهره‌وری در کنار هم تعریف می‌شود،‌ ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید چمران اگر با تمام ظرفیت خود کار کند، آن‌گاه در تعاریف مدیریتی گفته می‌شود که این مجموعه از کارایی لازم برخوردار است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اگر مجموعه ورزشی شهید چمران همه ظرفیت‌هایش را به بخش‌های دیگر دانش‌آموزی جز اردوهای تفریحی و‌ورزشی دانش‌آموزان ارائه دهد، کار ایی دارد اما اثربخشی آن پایین آمده یا از بین خواهد رفت.

حمیدی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهید چمران در سنوات دور با سرانه‌ی اعتبارات ورزشی دانش‌آموزی و اعتبارات عمرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شد، افزود: آن زمان زمین را خریرند و به عنوان مجموعه ورزشی ساختند و هدف از ساخت از روز اول خدمات‌دهی به دانش‌آموزان بوده است؛چ در واقع باید همه امکانات و ظرفیت اینجا هبه و مصروف فعالیت‌های دانش‌آموزی شود.

او تأکید کرد که یک‌ مجموعه می‌تواند کارایی داشته باشد اما با اثربخشی پایین و یک مجموعه می‌تواند اثربخش باشد اما با کارایی پایین و تصریح کرد: اما اگر در یک مجموعه ورزشی هم کارایی بالا هم اثربخشی بالا داشته باشد و همه ظرفیت‌های خود را در خدمت جمعیت هدف به کار گیرد، آن‌گاه می‌گوییم آن مجموعه بهره‌وری بالا دارد.

حمیدی با بیان اینکه ما می‌خواهیم در نقطه عطف مجموعه ورزشی شهید چمران، بهره‌وری آن را افزایش دهیم، ادامه داد: به همین لحاظ جمعیت هدف ما دانش‌آموزان هستند، ظرفیت خالی را به غیر دانش‌آموز خواهیم داد اما اولویت تام و تمام با دانش‌آموز، معلم و بخصوص معلمان تربیت بدنی است.

او تأکید بر این کرد که این مجموعه باید تبدیل به یکی از زیباترین و بهره‌ورترین شمال کشور براشد و افزود: مجموعه خلا نیروی فنی دارد. باید تلاش شود از جمع حاضصر در این گردهمایی با توجه به فرم‌هایی که پر شد، یک جمع همکار وابسته شکل گیرد تا بتوان به پشتوانه آن برنامه‌های بزرگ ملی و استانی در این مجموعه برگزار کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: ا ینجا می‌تواند محل برگزاری مسابقات دانش‌آموزی استان مازندران و‌ گیلان و محل برگزاری اردوهای تفریحی روزانه و محل برگزاری اردوهای آموزشی در راستای توانمندسازی معلمان تربیت بدنی در سطح ملی باشد.

حمیدی یادآور شد: ما پشتوانه‌ای همچون مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، فرماندار رامسر، معاونان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های گیلان و مازندران و رؤسای آموزش و پرورش و معلمان تربیت بدنی داریم و می‌توانیم برنامه‌های بزرگ ملی را در این مجموعه ورزشی انجام دهیم.

او همچنین تأکید کرد: یک موضوع جمعیت هدف است که در کوران زمان نباید فراموش شود؛ ما خدمتگزار دانش‌آموز هستیم.

حمیدی در ایبن گردهمایی مطرح کرد که همه معلمان می‌توانند دانش‌آموزانشان را برای اردویی یک‌روزه به ایبن اردوگاه بیاوردند مگر آنکه با با برنامه‌های از قبل پیش‌بینی شده تداخل داشته باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در پایان اعلام کرد: امروز اعتبارات تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش به نسبت اعتبارات سال ۹۲ که درمجموع ۱۱ میلیارد تومان بوده است، ۴۰۰ میلیارد است؛ همچنین اعتبار تخصیص یافته در حوزه ورزش دانش‌آموزی در سال ۹۶ بیش از ۲۳۰ میلیارد بوده که ۱۴۰ میلیارد آن در حوزه تربیت بدنی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار