فرماندار شهرستان مانه و سملقان:

‍ نشست فرمانداربا نمایندگان کار و کارگری

بجنورد (پانا)-غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان مانه و سملقان با تبریک پیشاپیش روز کارگر، با اشاره به سیاست های قانون گذاران و دولت در جهت اعطای اعتبارات اشتغال زایی، اعطای اعتبارات بانکی را منوط به کارشناسی بودن طرح ها دانست و تعجیل در این خصوص را با توجه به تجربه های سال های قبل نا مناسب ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
‍ نشست فرمانداربا نمایندگان کار و کارگری

فرماندار شهرستان مانه و سملقان با اشاره به این که تا به امروز حدود یک چهارم (1/4) طرح های تصویب شده در سطح استان به مانه و سملقان اختصاص یافته از این عملکرد ابراز خشنودی کرد و افزود: در خصوص طرح های اشتغال زایی باید خروجی بانک ها ملاک باشد و نظارت بر عملکرد صاحبان مشاغل به صورت مستمر صورت گیرد.
عوض زاده با بیان این که از کل بودجه اشتغال زایی 15 درصد به بخش فناوری اطلاعات اختصاص یافته اظهار داشت: تقریبا اشتغال زایی در این حوزه صفر درصد بوده و اگر وضعیت به این منوال پیش رود بهتر است اعتبارات آن به بخش های دیگر اختصاص یابد.
فرماندار مانه و سملقان اولویت دوم اشتغال زایی شهرستان را در بخش گردشگری معرفی کرد و افزود: شهرستان مانه و سملقان در مسیر جاده آسیایی قرار دارد اما متاستفانه حتی یک مجتمع اقامتی در سطح شهرستان نداریم تا گردشگر را چند روز در آن پذیرا باشیم.
وی افزود: نیاز به یک مجتمع گردشگری به شدت احساس می شود و با توجه به پتانسیل های شهرستان، روستای درکش می تواند گزینه خوبی در خصوص ساخت و توسعه مجتمع باشد.
ایشان در پایان بر اطلاع رسانی مناسب طرح های اشتغال زایی علی الخصوص طرح های بخش گردشگری تاکید کرد وخواستار مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح ها شد.

مانه و سملقان- عقیل مجردی خبرنگار افتخاری خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار