احداث اردوگاه دانش‌آموزی غرب مازندران در نوشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نوشهر از آغاز عملیات احداث اردوگاه دانش‌آموزی غرب مازندران در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۲۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، نورالدین کوچ‌پیده با اشاره به اینکه نوشهر یکی از شهرستان‌های مهم در حوزه اقتصادی مازندران است، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش این شهرستان دارای امکاناتی ویژه‌ای از جمله قطعه زمینی به مساحت 40 هکتار است و بر این اساس با تدبیر و تصمیمات اندیشیده شده، اردوگاه دانش‌آموزی غرب مازندران در این شهرستان احداث ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث این مرکز رفاهی ـ دانش‌آموزی تمام فرهنگیان می‌توانند از سراسر کشور از خدمات آن بهره‌مند شود، افزود: این پروژه در 6 فاز احداث می‌شود که براساس پیش‌‌بینی‌ها حدود 11 سال به طول خواهد انجامید که عملیات احداث فاز نخست آن شامل 16 ویلا آغاز شده است که بلوک دوم آن با دو ویلای بسیار مجهز اختصاص به مهمانان ویژه دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر با بیان اینکه فاز نخست این مرکز رفاهی ـ دانش‌آموزی ظرف مدت چهار ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این فاز، روند احداث فازهای بعدی برای درآمدزایی فاز اول بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم با 19 ویلای V.I.P احداث می‌شود، گفت: پیست دوچرخه‌سواری،کارتینگ، سالن تیراندازی و... در این طرح دیده شده است و همه اینها در رفاه همکاران فرهنگی تأثیرات مثبتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار