همگام با اردوهای ملی قطبی/۴۲

شهرهای مازندران ظرفیت بسترسازی برای ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی را دارند

مدیرکل آموزش و‌ پرورش مازندران گفت: شهرهای مازندران این ظرفیت را دارد که با تغییرکاربری فضاهای آموزشی راکد، صاحب اردوگاه‌های دانش‌آموزی شهرستانی و استانی شوند.

کد مطلب: ۶۵۶۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا؛ سیدعلی قاسمی در حاشیه‌ بازدید از اردوی ملی اعضای پیشتاز قطب سه کشور در اردوگاه میرزاکوچک‌خان رامسر، گفت: میزبانی مازندران از دانش‌آموزان و مربیان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و شهر تهران در برگزاری اردوی ملی قطب سه معیاری در سنجش ظرفیت‌های این استان است.
وي افزود: مازندران با به عهده گرفتن میزبانی این اردو هم به کارآیی نیروی انسانی خود تکیه کرده است و هم به وجود امکانات محیطی مناسبش.
مدیرکل آموزش و‌پرورش استان مازندران با اشاره به بند تبصره 9 پیرامون تغییرکابری فضاهای آموزشی، بیان کرد: در برخی حوزه‌های مازندران این ظرفیت وجود دارد که فضاهای آموزشی راکد تبدیل به اردوگاه‌های شهرستانی یا استانی شوند.
قاسمی افزود: با توجه به اینکه رویکرد سند تحول بنیادین کسب شایستگی‌های پایه‌ای در دانش‌آموزان برای زندگی اجتماعی و فردی است، لازم است که در استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اردوگاه‌های کوچک دانش‌آموزی در شهرستان‌ها اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار