با حضور ۵ استان کشور ؛

همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر دراردبیل برگزارشد

اردبیل (پانا) -اردبیل (پانا) - هفتمین همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر باحضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، کردستان و اردبیل در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش صیانت و گفتمان‌سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر دراردبیل برگزارشد

در این همایش استاندار اردبیل مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را لازمه داشتن جامعه سالم و توسعه یافته دانست و برضرورت همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

اکبر بهنام جو افزود: مبارزه عملی و جدی با مواد مخدر باید از بطن و متن جامعه شروع شده و دانشگاه ها و آموزش و پرورش به عنوان محور اساسی و جدی برای مبارزه با این آسیب ها به شمار می‌رود که باید از ظرفیت آنها به طور جدی و عملی استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و همایش های مبارزه با مواد مخدر که به صورت جدی در استانها برگزار می شود و از طریق وزارت کشور به طور جدی دنبال می شود، خاطرنشان کرد: باید این همایش به طور مداوم در استان‌ها ادامه یافته و نتیجه و خروجی آن همه ساله کاهش آمار جمعیت مبتلایان به مواد مخدر باشد.
در ادامه این همایش بیرجندی مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری نیز با بیان اینکه در این همایش ها تلاش می شود نقش و جایگاه سازمان‌ها و مراکز غیردولتی را در چارچوب جذب مشارکت، گفتمان‌سازی، پیشگیری از اعتیاد، و آسیب‌های اجتماعی، صیانت و کارآفرینی برای گروه‌های خاص و اجتماعی شدن درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی بررسی کنیم افزود: هر یک از محورهای همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر در قالب یک پنل علمی و پژوهشی برگزار شد که تمامی طرح‌های علمی از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های اردبیل و سمن‌های سطح یک استان تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار